Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: buggy

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

buggy

wij hebben een buggy van bebeconfort de loola up, redelijk compact en zeer tevreden van, maar nu dachten we er toch aan om een klein opvouwbuggytje te kopen omdat we denken dat dit makkelijker opvouwbaar is en toch nog midder plek inneemt in de auto.

wat denken jullie dat het beste is?
    als je een opvouwbuggy zou kopen, welk merk van opvouwbuggy zouden julli dan aanraden?
    en van welke leeftijd zouden julli dit buggytje gebruiken?
    onze zoon is stoer, want hij word een grote broer rond 24/5/2012!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    7

Re: buggy

We hadden aanvankelijk een mutsy. Da's echt een logge buggy gemaakt om "off road" te gaan wandelen. Echt praktisch is die echter niet. Hij kon niet in mijn wagen en als we hem in de auto van mijn vriend steken, zit de koffer ook direct vol.

Oplossing? De quinny zapp! Ik ben er heel tevreden over.

Zijn grootste voordeel is hoe compact hij is. Hij is ook heel wendbaar en licht. Geen sleuren en trekken dus.

Nadeel: geen boodschappenmandje (dat kan je wel kopen maar kost ook weer een kleine €30 en de buggy op zich is ook al duur) en geen ligstand. Toen ons meisje wat kleiner was, kon ze ook haar voetjes niet zetten, maar da's bij de meeste buggy's zo, denk ik.

Oh ja, nog een extra voordeel: er zitten maxicosi-adapters bij wat echt heel handig is. Ik kon plots veel meer "buiten" komen, want geef toe, met een maxi cosi kan je geen uur rondlopen, he, zeker als je een uit de kluiten gewassen kindje hebt.

Veel succes bij je zoektocht!

Judy
    Guest

Ik heb een plooibuggy van Premaman, ben daar uiterst tevreden van. Heeft een boodschappenmandje, vouwt goed op, rolt goed, hij kan zelf in twee standen... En dat voor slechts 5.5 euro (gekocht in Kringwinkel).

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Aug 2003
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    20

ik ga het topic een beetje "meestelen", want ik vind het zonde om een nieuw topic te maken voor ongeveer dezelfde vraag:

hier ook op zoek naar compacte plooibuggy: maar ik vroeg me af of er bestaan, die je én kan in standen zetten (vind ik heel belangrijk voor als ze in slaap vallen) én waarbij je eventueel de stang kan veranderen, zodat je kan kiezen of de baby de wereld inkijkt, of naar jou kijkt!...

normaal gezien kan je plooibuggies gebruiken van het moment dat ze kunnen zitten, maar ik had van mijn mama een zelfgemaakt kussentje met voetverhoging, zodat als de buggy in ligstand stond, en dat kussen erin lag (met opgevulde zijkanten), de babie daar in kon slapen, daar heeft mijn zoontje vanaf week één ingelegen, dat bespaarde me een wandelwagen...
    was heel mooi gemaakt, dus zag er redelijk professioneel uit.
    ikke

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

mijn aanrader... Een Maclaren! Heel licht, rijd supergoed... heeft verschillende standen en is zeer compact. Wel een iets hogere prijs maar ik zou hem niet meer kunnen missen! alles kan er ook makkelijk af om te wassen!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    4

Wij hebben ook een Quinny zapp.
    Tegenwoordig is er ook een Quinny zapp extra...die kan je ook platleggen.
    Maar ik zou zeggen,ga hier ook eens kijken,ze zoeken daarvoor 'testers' ;-)

Heb deze e-mail ontvangen.

http://www.quinnycasters.be/

Quinny zoekt 30 QuinnyCasters!

Quinny is op zoek naar 30 moeders en vaders in Nederland en België, actief op Facebook,
    Twitter, Youtube of Flickr om de nieuwste producten van Quinny te testen.

Als je wordt geselecteerd als QuinnyCaster deel je je productervaringen online met je vrienden,
    familie en andere ouders over de hele wereld door middel van social media

Elke geselecteerde QuinnyCaster ontvangt gratis een Quinny product
    om te testen en te houden!

Meld je nu snel en makkelijk aan als QuinnyCaster!

Schrijf je eenvoudig in! Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor QuinnyCasters. Waarom ben jij de perfecte QuinnyCaster? Vertel ons over je ervaring met sociale media. Verzend je aEen QuinnyCaster zijn is leuk en makkelijk! Je hoeft geen professionele schrijver of blogger, regisseur of perfecte fotograaf te zijn. Wees gewoon jezelf.

Je kunt je ervaringen delen via Facebook, Twitter, Youtube of Flickr – de keuze is aan jou. We maken jouw persoonlijke pagina aan op de QuinnyCasters website, waardoor ervaringen delen heel gemakkelijk wordt.

We zijn op zoek naar 30 moeders of vaders om de nieuwe Quinny Zapp Xtra te testen, een compacte buggy met een geweldige functionaliteit en gebruikersgemak voor ouders. De zitting kan zowel voorwaarts als achterwaarts worden geplaatst en is verstelbaar tot complete ligpositie. Vanaf de geboorte te gebruiken in combinatie met een Maxi-Cosi autozitje.
    Klik hier voor meer informatie

Je kunt je inschrijven tot en met 21 oktober 2010. De QuinnyCasters Zapp Xtra testperiode loopt tot 1 april 2011. Zet hier de eerste stap om een QuinnyCaster te worden!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

onze buggy van bebeconfort loola up is even compact als een quinny zapp!
    dus dat gaan we zeker ni kopen dan houden we het wel bij de loola up.
    onze zoon is stoer, want hij word een grote broer rond 24/5/2012!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Aug 2003
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    20

zie net dat die nieuwe quiny zapp extra wél in twee richtingen kan staan....

weten jullie nog compacte buggies waarbij het kindje ook naar de mama/papa kan kijken...ik miste dat altijd, als ze zo klein zijn vind ik dat leuker, dan kan je terwijl je wandelt regelmatig eens naar ze lachen...
    ikke

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    8

Ben zelf ook al eens aan het rondkijken geweest, en mij lijkt de Bugaboo Bee geweldig!
    Is meer een buggy dan een kinderwagen -> compact en licht.
    Kan helemaal plat gelegd worden, en er bestaat een soort 'coconnetje' voor de kleinsten zodat je hem echt vanaf dag 1 kan gebruiken.
    En je kan het ook naar je toe draaien!

Iemand ervaringen?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

ik heb een bugaboo (de gewone denk ik met de fleece) en ik vind die echt niet handig hoor... wij zijn heel vlug naar een plooibuggy overgestapt toen hij 1jr werd. Ik vind dat hij echt veel plaats inneemt. Hij rijd goed is indd makkelijk omdat je langs 2 kanten kan werken... alles kan verstellen... maar toch... ik vond hem zijn centen (ik denk toch wel 1000 euro) niet waard.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten