Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: maagbreuk baby

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    8

maagbreuk baby

Het zoontje van mijn vriendin is 14 maanden. na een jaar vol met overgeven, de ene ziekte na de andere, weinig bijkomen, veel oorontstekingen, noem maar op... hebben ze eindelijk ontdekt dat hij een maagbreuk heeft. En blijkbaar wel fel want de kans is groot dat er een operatie van moet komen.

Nu gaat het sowieso erg moeilijk, hij eet nog heel weinig, geeft enorm veel over en is veel te dun voor zijn lengte. Toch is een operatie niet dè oplossing want dan zal hij nooit meer kunnen boeren (met nog meer pijn en misselijkheid tot gevolg), ook overgeven zou niet meer gaan, en hij zou veel niet mogen eten en drinken. De ouders staan zodus niet te springen om hem deze operatie te laten ondergaan.

Ondertussen heeft hij ook wel medicatie gekregen, heel zware, dat hij telkens een uur voor't eten moet nemen. Ze hebben de indruk dat hij minder overgeeft, maar wel meer wegslikt (voor zover ik weet is dat minstens even erg)

Ouders zijn bijgevolg erg bezorgd. ze vinden ook erg weinig informatie op internet over de operatie, andere baby's met een maagbreuk en de gevolgen ervan enzovoorts...

Daarom probeer ik het via deze weg: heeft er iemand kindjes in de buurt met een maagbreuk? Werden zij geholpen zonder een operatie? zoja, hoe? Kan een osteopaat verlichting brengen in zo'n gevallen? Andere alternatieve therapiëen?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    7

Re: maagbreuk baby

nee, spijtig genoeg kan ik niet helpen. Amai zeg, ochgod dat klein venteke. Wens ze veel sterkte. Het moeten geen makkelijke maanden geweest zijn.
    Heb geen spijt van dingen die je doet,wel van die je niet doet!
    03/02/2010 welkom kleine man!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    May 2010
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    4

Re: maagbreuk baby

Ik wist niet eens dat een baby een maagbreuk kon hebben, ocharme.
    Schoonma vertelde me een paar dagen geleden dat in de krant stond dat een osteopaat een hele grote hulp kan zijn bij kleintjes die veel last hebben van hun maag of overgeven zonder dat er een echte oorzaak gevonden wordt (bv verborgen reflux en zo), dus ik zou toch zeker eerst die optie proberen voordat ik tot een operatie overga. Veel kwaad kan het volgens mij niet?
    Abby - 15/05/2009
    And nothing else matters... [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/smile.gif[/img]

Bladwijzers

Forum rechten