Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 52
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    11

De wraak van het gepeste dikkerdje...

De Australische Casey werd door zijn gewicht al jaren gepest, en op een dag was de maat vol.
    In het filmpje rekent hij hard af met z'n pester.
    Ondertussen is hij een held geworden en krijgt duizenden friends-requests op Facebook.

http://www.youtube.com/watch?v=0c_vQotL95k

Wat denken jullie? Boontje komt om z'n loontje of wordt de pester hier toch wat té hardhandig aangepakt?

Ikzelf was ook een mollig kind maar gelukkig werd ik weinig gepest. Als ik dit filmpje zie dan hoop ik dat mijn eigen kind het nooit moet meemaken dag in dag uit zo getergd te worden.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    20

Re: De wraak van het gepeste dikkerdje...

Eerlijk gezegd vind ik dit heel goed van dat gepest jongetje.

De maat geraakt eens vol en dan heeft er eentje dikke pech.De pester dus.
    Hij heeft er zelf om gevraagd,dus geen compassie.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    26

ik geloof die dikke jongen... je ziet dat hij in 't begin echt NIKS terug doet... (in latere artikels zei dat mager manneke dat die dikke jongen begonnen was)

Ik vind het goed dat hij uiteindelijk voor zichzelf opkomt maar 'k schrok wel een beetje van de smak die dat mager ventje maakte... Nu ja, hij is niet gekwetst... gelukkig...

Maar in plaats van geweld, zou ik toch liever zien dat mijn kinderen zich VERBAAL kunnen verweren...

Als ze zin hebben om te vechten, moeten ze maar één of andere gevachtssport aanleren, dan kunnen ze zich eens op training uitleven...

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Reputatie Macht
    9

voor alle duidelijkheid : ik ben tegen elke vorm van geweld.

maar als mama van een gepest kindje kan ik hier maar één ding op zeggen, ik wou dat mijn kind hetzelfde had gedaan, dan had hij nu niet in zo'n diepe depressie hoeven zitten.

Er wordt nog steeds veel te weinig gedaan tegen pestgedrag en haantjesgedrag.

sniff
    Guest

Ik kan die jongen goed begrijpen hoor. Als je altijd gepest wordt is de maat wel eens een keertje vol. En die pester, die heeft ook een mooie levensles meegekregen. Er is niks ergs gebeurt, dus iedereen kan verder, ik denk dat ze beiden wel geschrokken zijn (en slimmer geworden).

In de krant stond dat die pester er nu ook wel spijt van had en enkel nog wilde dat iedereen dit vergat, hij heeft dus ook wel nagedacht ondertussen.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

Als het intervieuw met de pester hebt gezien, dan weet je dat hij juist nougabollen heeft geleerd.

"Heb je er spijt van?"

" uh no!"

Dan kijkt hij naar zijn vader, zie je die jongen in zijn ogen wrijven en dan zeggen " uh yes"

En dan nog de schuld leggen bij die Casey omdat die zou gezegd hebben " Go to class stupid".

De pester beweert trouwens zelf jarenlang gepest te zijn geweest en als de intervieuwer dan vraagt waarom hij dan Casey hetzelfde gevoel bezorgt waarvan hij zelf walgt, zie je dat hij zich in een hoek gedreven voelt. Nonsens. Dat is gewoon een rotjoch met een verdorven karakter.

Ik geloof heilig in tweede en zelfs derde en nog meer kansen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal beyond repair stuk.

En als je naar de ouders kijkt, weet je ook al genoeg...

Nuja, van mij mocht dat gastje zijn rug gebroken zijn, zodat ie van de rest van zijn low-life leven in een rolstoel moest zitten.
    Zonder dat Casey er dan voor moest opdraaien natuurlijk. Die jongen heeft zich enkel maar verweerd.

En nu niet denken dat ik geweld promoot, ik ben echt anti-geweld. Maar ik denk dat hier " eat or be eaten" wel van toepassing is.
    I'm not good nor real, I'm evil & imaginary!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    26

Dat gastje... 12 jaar een een piercing in zijn wenkbrauw...

Falerio
    Guest

Loontje komt om zijn boontje!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150167265455631&set=o.1979648 33557210&theater

Moet maar eens kijken hoe stoer hij wel niet is !

Het intervieuw:

http://www.youtube.com/watch?v=LlQG4B1hPiU

Casey is MIJN held!

http://www.youtube.com/watch?v=Ag-dv...eature=related
    I'm not good nor real, I'm evil & imaginary!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    20

Ik denk dat veel gepeste jongeren zich hier nu aan optrekken.
    Die nu gaan opkomen voor zichzelf en eindelijk een 'vrij en gerust'leven tegemoet gaan.
    Dat hoop ik van harte.

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten