'K heb net het zelfde gevoel,hopelijk hebben we het allebei mis.
... Ik heb zo'n raar gevoel bij deze presidentsverkiezingen. Ik denk dat als Obama té populair wordt én teveel kans maakt om de verkiezingen te winnen, dat hij Martin L. King achterna zal gaan.
Om het grofweg te zeggen, in mijn ogen is hij het perfecte doel voor een moordaanslag.
Ik denk dat er heel veel rednecks er niets voor voelen om een zwarte als president te krijgen. Dan nog liever een vrouw.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
'K heb net het zelfde gevoel,hopelijk hebben we het allebei mis.
Pluk de dag!
Waarom? Wordt het eens geen tijd dat er aan de blanke ontvoogding in de VS gewerkt wordt? Na 250j van offiële en officieuze slavernij van de indiaanse en zwarte bevolkingsgroepen?
Beste groeten,
Somme
nochtans is het seksisme in dat land groter dan het racisme : er zitten meer zwarte mannen op topfunkties dan (blanke of zwarte of latino of aziatische) vrouwen.
of het nu Barrack Obama of Hillary Clinton is die het gaat worden als president, een vrouw of een zwarte man hebben ze nog niet gehad in amerika!
ik mag Obama wel moet ik toch zeggen, denk wel dat het een goede president zou zijn
. . .
'K heb net het zelfde gevoel,hopelijk hebben we het allebei mis.Citaat van: Noenoe
In het land van de cowboys is alles mogelijk: hun politieke geschiedenis is reeds lang met bloed geschreven.... Ik hoop ook dat Obama sterk genoeg is om niet te bezwijken aan de druk van de vele lobby's die ongetwijfeld nu reeds gevormd zijn...
Zou het niet ideaal zijn dat hij Hilary als vice-president neemt??? Of ben ik té idealistisch???
Er zijn maar 2 dingen oneindig: het heelal en de menselijke domheid; aan het 1ste twijfelt men nog.
... Ik heb zo'n raar gevoel bij deze presidentsverkiezingen. Ik denk dat als Obama té populair wordt én teveel kans maakt om de verkiezingen te winnen, dat hij Martin L. King achterna zal gaan.Citaat van: fattie
Om het grofweg te zeggen, in mijn ogen is hij het perfecte doel voor een moordaanslag.
Ik denk dat er heel veel rednecks er niets voor voelen om een zwarte als president te krijgen. Dan nog liever een vrouw.
Ik heb daar ook al aan gedacht... In elk geval of het nu Obama of Clinton is, ik hoop in elk geval op een democraat...
Waarom? Wordt het eens geen tijd dat er aan de blanke ontvoogding in de VS gewerkt wordt? Na 250j van offiële en officieuze slavernij van de indiaanse en zwarte bevolkingsgroepen?Citaat van: Somme
euh, ik denk dat jij het voorgaande verkeerd gelezen hebt...
Het wordt daarvoor idd grote tijd, maar ik kan me idd ook voorstellen dat er in de VS mensen rondlopen die dat niet vinden en niet zo'n mooie plannen maken...
De ku klux clan bestaat ook nog altijd hé...
Dus ik vind het niet verkeerd om de vrees te hebben dat dat wel een sverkeerd zou kunnen aflopen ( wat nog iest anders is dan vinden dat obama geen president mag worden hé, integendeel zelfs... )
Aan de andere kant, het klinkt misschien cru, maar moest er zoiets gebeuren, dan zouden de VS nogal hun gezicht ( en hopelijk wat macht ) verliezen en zou er erg veel commotie onstaan in dat land denk ik... En da's dan weer een goede zaak...
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
Waarom? Wordt het eens geen tijd dat er aan de blanke ontvoogding in de VS gewerkt wordt? Na 250j van offiële en officieuze slavernij van de indiaanse en zwarte bevolkingsgroepen?Citaat van: Somme
Tuurlijk wordt het tijd! Maar dat wil nog niet zeggen dat heel veel belangengroepen in de States dat ook zo vinden.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
dar hebben we het hier thuis ook al over gehad..
ik zou ook graag obama als president verkozen zien worden, maar (zeker gezien het aantal reeds vermoorde "gewone" presidenten in het verleden) ik denk dat het inderdaad en riskantere job vor hem zou zijn, dan voor iemand anders...
maar als je alleen op die manier gaat denken, dan veranderdt er natuurlijk niets!!
ik hoop in ieder geval ook op een democraat... en naar 't schijnt zou obama tegen over de republikeinse kandidaat sterker staan dan clinton.
ikke
Bladwijzers