Mercikes! Ik heb er toen veel van gemist, ga nu mijn digirecorder instellen om ze allemaal op te nemen!
Voor diegenen die deze interessante reeks zouden gemist hebben EN voor diegenen (zoals ik) die ze nogmaals willen zien: Canvas start deze avond met de heruitzending (om 21:15).
Het is leuk om de reacties van het FS-forum te lezen die hier een paar maanden terug zijn neergepend.
Het zal interessant zijn om te zien of onze meningen intussen geëvolueerd zijn....![]()
Er zijn maar 2 dingen oneindig: het heelal en de menselijke domheid; aan het 1ste twijfelt men nog.
Mercikes! Ik heb er toen veel van gemist, ga nu mijn digirecorder instellen om ze allemaal op te nemen!
Iedereen heeft recht op mijn mening
Yes!
Ik heb de dvdbox wel thuis, maar toch ga ik nog eens de reeks volgen!
Ik ga zeker kijken, want ik had tijdens de vorige uitzendingen een aantal afleveringen gemist. Tenminste eens een programma waarin de moslims niet telkens in een negatief daglicht worden gesteld!
Part Of The Weekend Never Dies
heb er zojuist ook naar gekeken en vind het al zeer intressant.Volgende week zker terug voor de tv.
Mijn vader is op het moment den boek aan het lezen.
Mama van Hannelore geboren op 02/03/2005
NO RULES!!!!
Zeer interessant, heb ze grotendeels gezien en ik hoopte dat Canvas met een nieuwe reeks ofzo uitkwam, maar blijkbaar doen ze enkel nog aan heruitzendingen. Zucht.
Zeer interessant, heb ze grotendeels gezien en ik hoopte dat Canvas met een nieuwe reeks ofzo uitkwam, maar blijkbaar doen ze enkel nog aan heruitzendingen. Zucht.Citaat van: Unica
Spaart je de kosten van 'ooit gemist' uit....![]()
Er zijn maar 2 dingen oneindig: het heelal en de menselijke domheid; aan het 1ste twijfelt men nog.
't Is inderdaad een toffe reeks. Telkens ik hem daar aant rondtouren zie, krijg ik zin om te reizen.
Ben ook zo gek op die reeks!
My body is a temple
Ze moeten meer van die programma's maken, eigenlijk. Zo ben ik ook gek op Gène Bervoets en zijn Gentse waterzooi, prachtig programma, leuke man, informatief en vooral smaakpapillen opwekkend.
Bladwijzers