ik kan niet antwoorden want ik stem deze keer op de PVDA en die staan er niet bij...
Op wie stemmen jullie op 7 juni?
nein mann, ich will noch nicht gehen
ik kan niet antwoorden want ik stem deze keer op de PVDA en die staan er niet bij...
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
Knots, de optie "ik weet het nog niet want niemand doet wat hij/zij belooft" staat er niet bij ...
Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!
ik kan niet antwoorden want ik stem deze keer op de PVDA en die staan er niet bij...Citaat van: annemarie
Ik wist niet dat die opkwamen. Sorry daarvoor, PVDA heeft ook geen lijstnummer gekregen blijkbaar?!
@rozeke: dan zijn deze polls vooral voor degene die het wel al weten!
Voila gestemdIk vraag mij af waarom je blanco zou stemmen??
Just living my dreams...
Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~
Oh ja, nog een vraag. Stemmen jullie Vlaams en Europees automatisch voor dezelfde partij? Want ik ga dat deze keer helemaal niet doen!
Nee hoor, verschillend. Heb ik vorige keer ook gedaan. Europa blijft dezelfde, Vlaams is verandert![]()
Just living my dreams...
Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~
Pfff... awel, ik heb géén idee. Het interesseert me geen bal ook niet, dus ik moet me echt dwingen om eens wat dingen op te gaan zoeken en op te volgen
Ik ken het verschil tussen de partijen nog geen eens, géén idee wie de gezichten zijn, géén idee waarvoor staan
zei ik al dat het me geen knijt interesseert?
Maar ik ga er werk van maken...
Ik stem voor beide verschillend, omdat op Europees vlak mijn 'prioriteiten' elders liggen dan op Vlaams niveau.
Op sine herte tintelde hare hant
Ik stem ook verschillend, europees is het nogal vast stemgedrag, vlaams (en federaal) bekijk ik dat anders (hebben ze aan zichzelf en hun gedrag te danken)
Bladwijzers