jaaaaaaaaa ik vind da ook keizielige reclame!!!
Doet me altijd aan dumbo denken, en dat vond ik als kind een hele zielige film [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img]
Die reclame met dat olifantje (opgesloten in een kooi) over de nieuwe ik denk Renault. Die vind ik pas zielig.
'k krijg er altijd een raar gevoel van in mijn buik.
jaaaaaaaaa ik vind da ook keizielige reclame!!!
Doet me altijd aan dumbo denken, en dat vond ik als kind een hele zielige film [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img]
ik vind ze super schattig...
Eindelijk nekeer iets anders dan "niiijaaaaang"-reclame voor auto's.
D'er zal wel wat werk aan geweest zijn om dit geanimeerd te krijgen.
enkel respect, gelijkheid en vrijheid zijn het einde van deze dictatuur
hahaha! op de radio is da diene reclame van "mamboe doet grote kaka" [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
hahaha! op de radio is da diene reclame van "mamboe doet grote kaka" [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
[/ QUOTE ]
Als 't iets met kak is, onthoudt gij dat gegarandeerd [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
Tuinkabouters, koekoeksklokken en roze flamingo's zijn kitsch [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/Phoe.png[/img]
't is nekeer iets anders in't WC niwaar? [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
enkel respect, gelijkheid en vrijheid zijn het einde van deze dictatuur
[img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
Tuinkabouters, koekoeksklokken en roze flamingo's zijn kitsch [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/Phoe.png[/img]
[img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
grapjassen!!!
ewel he, ik vind dat er veel te weinig over kak gepraat wordt [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] MJ kan daar anders ook van meespreken zenne!
ge hebt verdwijners, blijvendrijvers, spoornalaters, keutelmansen, enz [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
'k vind het zielig met dat muziekje van 'i wish I was a child' zijn fantasie van zijn vrijheid en famillie. maar de harde realiteit dat hij in die kooi zit.
ik vind het wel mooi en dan droom ik al weg dat er zo een in m'n auto zit [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
ik ben spuperblij dat fleurtje terug beter is.
Bladwijzers