Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41

Onderwerp: Seats&sofas

op dreef Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    6

Seats&sofas

Nog mensen die zich om de tuin lieten leiden door hun reclame?

We hebben in november vorig jaar een koopcontract getekend voor ons huis. In maart zouden we erin trekken, dus met de solden van januari dachten we al eens gaan rond te zien voor een sofa.

Omdat zij zo goede reclame maken liepen we er even binnen, gewoon om rond te kijken. We hadden de sleutels van ons huis nog niet en wisten dus ook nog niet welke afmetingen enz... Maar om een idee te hebben van welke prijzen er zijn...

Meteen een man achter ons aan met een heeel dikken en onduidelijke prijslijst. Hij volgde ons op de voet en luisterde naar elk woord dat we tegen elkaar zeiden.

Toen we bij een zetel bleven staan bleek de prijs die erop stond enkel voor 1 onderdeel te zijn!!! De totale zetel was 3X zo duur en dan nog niet in de stof waarin hij stond opgesteld!

We begonnen richting uitgang te lopen dus die verkoper hield ons tegen om te vragen of we onze keuze hadden gemaakt. We leggen uit dat we gewoon kwamen kijken en de sleutels van ons huis nog niet hadden.

Die man werd echt kwaad, trok de folder uit mijn handen en zei dat we dan maar moesten terug komen als we de sleutels wel hadden!!!!!

Daar zien ze me dus echt NOOOOOIT meer terug! Eerst bedriegende reclame maken en dan hun potentiële klanten nog zo behandelen!
    Ons dochtertje werd geboren op 09 augustus 09 :-)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    7

Re: Seats&sofas

Wij hebben 2 jaar geleden een drie- en twee-zit gekocht bij hen. Wonen op de tweede verdieping van een appt., dus wij hadden zelf een lift geregeld. Ook was dit zelf af te halen.
    Dingen die we pas na de verkoop te weten zijn gekomen....
    Toen ze belden dat onze zetels er waren, hadden we een datum afgesproken dat we ze gingen oppikken. Alles was mooi geregeld tot bleek dat er maar één van de 2 zetels was. Ventje heeft toen wel effe hemel en aarde bewogen opdat zij de zetel zelf zouden leveren met een lift!
    Daarbij een tip: als je die cadeau's nie wilt, mag je dit weigeren en een kleine vergoeding eisen op je zetels. Hadden we dit geweten, hadden we dat ook gedaan.
    Als je er over nadenkt, dan zou ik mijn salon toch bij een andere winkel hebben gekocht, die wel zelf levert etc. Dan betaal ik liever iets meer, dan dat je zelf al die dingen moet zitten te regelen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Reputatie Macht
    12

Wij waren ook in die winkel op het Gouden Kruispunt gaan kijken, maar moet zeggen dat ze daar wel correct waren qua info, maar ik moest er wel naar vragen. Uiteindelijk hebben we er ook geen zetels gekocht omdat die winkel gewoon minstens even duur is als een andere meubelzaak.

Goofy
    Guest

Wij hebben 6 jaar geleden onze zetels daar gekocht (Wommelgem). Buiten de irritante verkoopstrukjes is alles correct verlopen. Wij hebben toen de korting genomen ipv de cadeau. Ze staan er nog steeds dus prijs kwaliteit is in orde.

Mel
    Mel is offline.
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Reputatie Macht
    16

Heeft Nans hier geen dikke problemen mee gehad? 'k Weet niet hoelang moeten wachten achter haar zetels.........of was dat een andere winkel?
    Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.

cat
    cat is offline.
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Apr 2004
    Reputatie Macht
    18

Zwijg me over seats and sofas op het Gouden Kruispunt.

Zo'n irritante mensen, opdringering, op de afgesproken dag niet leveren, liegen dat ze zwart zien, bewijzen verdoezelen, kapotte zetels leveren, ... nee ik ben daar niet over te spreken.
    Wil je aandacht of een koekje?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    6

Wij waren in Genk geweest.

Uiteindelijk hebben we nu 2 weken geleden een sofa gekocht bij een kleinere meubelzaak in Tienen die hun stock aan het uitverkopen zijn. Morgen wordt ie geleverd

We hebben 50€ leveringskosten moeten betalen omdat we uit de regio woonden. Anders was het 25€. Maar dat valt echt heel goed mee!
    Ons dochtertje werd geboren op 09 augustus 09 :-)

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    10

Mijn broer zijn salon komt van daar.
    De zetel stond rond de 1200 euro geprijsd, uiteindelijk gekocht voor een goei 700 euro dacht ik .
    Gewoon je mond durven opentrekken, die verkopers doen dat immers ook tegen jou .
    (Was op het gouden kruispunt)

xxx
    I am the sweetest drug!

Uki inside!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    6

onze zetels komen ook vandaar, we gingen ook eens gewoon kijken, omda er veel reclame voor gemaakt wordt, voor de goedkope zetels...
    En aangezien we toen nog beide student waren, gingen we eens kijken...
    De verkoper kwam ook al meteen naar ons toe en we kregen ook direct een prijslijst(boek) in onze handen geduwd, we zeiden dat we gewoon eens kwamen kijken en da we nog studenten waren en dus niet zo heel veel budget hadden.
    Toen we een zetel die we beiden mooi vonden uittesten was de verkoper er ook terug meteen bij en had zels al een prijsje voor ons omdat we studenten zijn, we hebben toch wel wat korting gehad en we hebben ze nu nog en geen klachten van... Ook geen klachten met de levering en zo, alles correct verlopen.
    Maar mss hangt dit ook van filiaal tot filiaal af...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

Bij Test-Aankoop wordt er geregeld gewaarschuwd voor Seats&Sofa's, dus er moet toch wel ergens iets fout zitten en ze moeten toch heel wat klachten veroorzaken.
    Atheism is a non-prophet organisation

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten