Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 2 van de 2
Like Tree1Likes
  • 1 Post door Joker

Onderwerp: Tipp-Ex beer en jager filmpje deel 2!!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2012
    Leeftijd
    21
    Reputatie Macht
    0

Tipp-Ex beer en jager filmpje deel 2!!

Ken je het youtube filmpje van Tipp-Ex vorig jaar nog? “A hunter shoots a bear”, hierin kon je zien hoe de jager, die gezellig aan het kamperen is in het bos, verrast wordt door een grote beer! Hij grijpt meteen zijn geweer en op het einde van dit filmpje krijg je de mogelijkheid ‘Shoot the bear’ of ‘Don’t shoot the bear’. Nu moet jij kiezen hoe je het filmpje wil zien eindigen. Wanneer je jouw keuze gemaakt hebt, zal de jager uiteindelijk toch zelf beslissen dat hij de beer niet wil neerschieten. Daarom neemt hij de Tipp-Ex correctie roller op de advertentieruimte naast het filmpje (jawel hij gaat komt echt uit het filmpje!) en gebruikt deze om het woord ‘shoots’ uit de titel (A hunter shoots a bear) te halen. Nu mag je zelf bepalen hoe het filmpje verder gaat, je kan intyppen wat je wil:

• A hunter dances with a bear
    • A hunter eats a bear
    • A hunter tickels a bear
    • A hunter fights a bear
    • A hunter ___ a bear

Als je wil zien wat er gebeurd kan je ze zelf eens uitproberen: NSFW. A hunter shoots a bear! - YouTube . Er zijn natuurlijk ook vele andere mogelijkheden. Laat je inspiratie de vrije loop zou ik zeggen, je kan namelijk blijven gaan, en het is ook goed voor je lachspieren!

Maar dan nu het grote en leuke nieuws! Tipp-Ex heeft dit jaar een vervolgfilmpje gemaakt, “ Hunter and Bear’s 2012 Birthday Party”. In dit filmpje wordt de beer een jaartje ouder en dit wordt natuurlijk gevierd! Hij krijgt een grote taart van de jager, op dat moment zien ze een grote comeet op de aarde afkomen. Het is namelijk het jaar 2012 en dit betekent het einde van de wereld! Er ontstaat grote paniek en je krijgt de mogelijkheid ‘End the party’ of ‘Don’t end the party’. Welke mogelijkheid je ook kiest de jager wil het feest niet eindigen. Hij wil weer de Tipp-Ex correctie roller gebruiken, maar deze is verdwenen van de advertentieruimte! Al een gelukt komt de beer met de Tipp-Ex tevoorschijn, en kan de jager het jaartal corrigeren. Nu kan je eender welk jaartal invoeren en kijken wat er gebeurd. Deze jaartallen heb ik al geprobeerd:

• 2012: einde van de wereld: deze is echt wel grappig 
    • 0: De geboorte van Jesus Christus en hoe ze op zijn naam zijn gekomen!
    • 3000: Hoe zal alles er in de toekomst uitzien, zie je hier!
    • -9000: de beer en de jager proberen een vuurtje te maken in de prehistorie voor de taart 
    • 1988: Dit is een leuke, je kan zelf graffiti spuiten!

Ik vind dit dus een enorm leuk filmpje! Reclame is helemaal niet leuk en meestal erg vervelend, maar Tipp-Ex heeft toch wel een leuke manier van reclame voeren gevonden, ik wil meer van dat! En mijn inspiratie voor jaartallen is nog lang niet op! Wil je dit zelf ook eens proberen? Dan kan je hier de link naar het filmpje vinden en jezelf volledig laten gaan Tippexperience2 - YouTube Wie vindt er nog super leuke jaartallen? Laat het dan zeker weten  Veel plezier allemaal!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4
    En wat schuift deze reclame?
    lise likes this.
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

Bladwijzers

Forum rechten