Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 133
    op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

Re: depressie en vreemdgaan

Ik had gisterenavond gehoopt op een gesprek, maar niks, terwijl hij het gistermorgen nog had gezegd, vanavond zullen we praten.Ik zei toen we naar bed gingen, hoe gaat het vandaag,niet zo goed, ik zei daarom dat je niet wilt praten, ja. Ik ben eigenlijk kwaad voor de moment. Heb de indruk van is het omdat je niet bij haar bent, is het omdat ik de zaterdag in een gulle bui (had hem iets gekocht), niet voor hem lastig te maken, gewoon, om hem te laten voelen, ik laat je niet vallen. Zondag was hij een en al triest, is hij vertrokken naar buitenland en tussendoor gemaild en gebeld, en nu gisterenavond bonk, dan denk ik. Niet teveel met mijn gevoelens beginnen te spelen h.

Eind van de week moet hij voor de eerste keer gaan.

Voor de moment zakt de moed in mijn schoenen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    12

Kleintje, was hij eigenlijk voordien al depressief of is dit gekomen toen hij die ander leerde kennen?

In het tweede geval denk ik niet echt aan depressie maar aan de verscheurdheid om te moeten kiezen tussen twee vrouwen en het niet te kunnen.
    Natuurlijk zal hem dat heel zwaar doorwegen, maar dan heb ik zoiets van; eigen schuld dikke bult maak een keuze en hou je eraan.

Het eerste wat hij zal moeten doen is een definitieve keuze maken en zich eraan houden.

Vreemdgaan als excuus gebruiken omdat je depressief bent? Of depressief worden omdat je vreemdgaat? Ik weet het nog zo niet...

Ik ben eens benieuwd wat die therapeut zal zeggen..
    Ga jij mee naar die therapeut?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

Hij zegt al wel een tijdje dat hij aan het opbranden geraakt, maar het laatste halfjaar jaar is hij naar mij toe veranderd, door dingen die ergerde aan mij en ja dan die andere zeker.

Neen ik ga niet mee, ik ben al mijn eerste keer geweest, maar ik licht haar constant in via mail, en als wij allebei individueel begeleiding nodig hebben, allebei een ander, heb haar gezegd zo vlug mogelijk hij dan, maar ze sprak dat zei ik ken jou, ik zou uw echtgenoot naar mijne collega doorsturen,als dat zo snel mogelijk kan waarom niet.

Ik heb hem al gezegd buiten, ga maar elders slapen, en ipv naar ne vriend gaat hij naar haar. Hij vindt dat hij buiten moet, omdat hij in de fout is, maar nog even en ik ben weg zenne. Iedereen zegt wel gij blijft waar ge zijt, maar ik kan veel hebben, heb al getoond dat ik dit aankan, maar erover is erover, ik moet wel weten of het een depressie is dat hij er mee aan het spelen is. Met die andere doorgaan kan om bepaalde zaken niet, maar ja ge kunt allebei alleen wonen en zo ook een relatie hebben h.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

dankjewl Debbietje, dat klinkt niet goed bij u, houdt gij u ook maar sterk.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

burn-out of depressie is toch ongeveer hetzelfde h, of niet echt?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    6

Dankjewel Kleintje, ik hou me sterk, want ik moet erdoor geraken van mezelf!

Om even te antwoorden op je vraag: Burn out is een soort van oververmoeidheid meer, je bent op (zoiets denk ik, ben het niet zeker.
    Een depressie en een burn out zijn niet hetzelfde, maar ik denk wel dat je e depressie kan krijgen door een burn out.

Dit baart me wel veel zorgen: Ik heb hem al gezegd buiten, ga maar elders slapen, en ipv naar ne vriend gaat hij naar haar. Hij vindt dat hij buiten moet, omdat hij in de fout is.

Hij gaat nog naar haar? Ik begin ook te denken dat het ene depressie is geworden doordat hij vreemd gaat (hij kan niet kiezen). Maar dit is erover meid, praat erover met de therapeut maar ik zou dit echt niet pikken (en ik verdraag net veel te veel van iemand!).

Moest ik jou zijn, zou mijn moed me ook in de schoenen zakken, maar van wat ik gelezen heb in je vorige topic kan ik uit besluiten dat je een sterke vrouw bent. Het is moeilijk, maar doe de moeite om nog even door te zetten, het kan nog allemaal goed komen. (En als het niet zo zou zijn, je kan jezelf niets verwijten!!)

Debbie

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

Gisterenavond nog een babbel gedaan, en ja hij is verscheurd door de liefde voor zowel haar als ik, hij gaat door een hel.
    En het feit of hij ne burnout of depressie heeft zei hij, zal therapeute uit moeten maken. Er slaapt er maar ene zeer goed, nog nooit zo goed geslapen en dat is hij, zij zou niet slapen, en ik slaap een paar uur per nacht.
    En dat allemaal voor ne vent hoe is het mogelijk.

Nog ne hele uitleg maar dat bespaar ik hier, maar wat een gedoe, wat een gezeik, soms vraag ik mij af, is het allemaal wel de moeite, ben ik niet meer waard.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    12

Nogmaals ik denk niet dat het hier over burnout of depressie of weet ik veel wat gaat.
    Ik ben geen therapeut maar het gaat hier volgens mij gewoon over de verscheurdheid van het niet kunnen kiezen.
    Ook angst wat er zal gebeuren als hij kiest voor die ander, wat als het niet lukt, kan hij dan nog terug bij jou? Hij is momenteel op 2 paarden aan het wedden..
    Daarom moet hij asap een keuze maken en achter die keuze staan.
    Nu kwetst hij meerdere mensen, hoe lang kan dat spelletje nog duren?
    Of hoopt hij dat jij het op den duur niet meer aankan er eruit trekt, zodat hij niet bestempeld kan worden als de 'slechte' die z'n vrouw verlaat voor een ander?

Jij verdient het om te weten waar je staat en met meer respect behandeld te worden.
    Mijn ex kon indertijd ook niet kiezen en bleef maar aanmodderen, tot ik voor hem de keuze gemaakt heb...
    Zo'n mannen die niet kunnen kiezen en die niet weten wat ze willen, pfff je bent er niets mee.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    11

Maar wat dan met ik voel mij al een hele tijd niet gelukkig, mijn hoofd zit vol, ik ben mijn eigen niet, ik weet met mezelf gene blijf, dit was al voor dat hij vreemd ging.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    11

Citaat van: kleintje
    ben ik niet meer waard

JAWEL!
    I am the sweetest drug!

Uki inside!

Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste