Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Reputatie Macht
    0

Dromen over iemand anders

Ik zou hier graag even mijn hart komen luchten en iets van mij afschrijven.
    Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw van 32 jaar maar toch droom ik af en toe wel eens over iemand anders.
    Die andere man heb ik leren kennen nog voor ik met met mijn huidige man een relatie ben begonnen. Toen had ik ook al een zwak voor hem, maar ik was zo onzeker over het feit of hij wel hetzelfde voor mij voelde als ik voor hem.
    Kort daarop heb ik mijn man leren kennen en heb ik alle contact verbroken met die andere.
    Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik hem wel nooit vergeten ben. Waarschijnlijk omdat ik dat hoofdstuk nooit op een degelijke manier heb kunnen afsluiten.
    2 jaar geleden ben ik hem terug tegengekomen op Facebook en zijn we terug aan de praat geraakt. Hij had pas gebroken met zijn vriendin en ik heb hem een beetje proberen op te beuren. De gesprekken duurden langer en langer en we hadden besloten om eens af te spreken om te kunnen bijpraten.
    Met heel veel zenuwen zat ik tegenover hem en ik voelde dat het gevaarlijk begon te worden.
    Hij was ook terug verliefd geworden op mij maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik mijn relatie niet zou opgeven omdat ik écht gelukkig ben met mijn man.
    Het is niet zo dat we iets verkeerds hebben gedaan. Buiten het feit dat ik achter de rug van mijn man heb afgesproken is er totaal niets gebeurd.
    Ik zou het niet over mijn hart krijgen, maar als ik vrijgezel was geweest had ik het wel geweten…
    Sinds toen heb ik terug alle contact verbroken omdat ik mijn relatie niet in gevaar wou brengen. Ik dacht “dat gaat wel terug over, uit het oog, uit het hart”
    Nu ongeveer 2 jaar later zit dus nog steeds in mijn hoofd met hem.
    Gaat dit ooit nog over?

skivvy
    Guest

Re: Dromen over iemand anders

ook nu hebt u dat hoofdstuk niet op een degelijke manier afgesloten. denk er eens over na hoe dat zou kunnen, neem er uw tijd voor, en doe het dan.
    en wees niet te trots om u te laten helpen met bachbloesems of therapie.
    het feit dat u echt gelukkig bent met uw man is de beste voorwaarde om hier goed uit te komen : niet iedereen heeft dat geluk!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    0

Probeer vooral niet te vergeten dat die ander ook maar een mens is met goede en slechte kantjes en dat je waarschijnlijk vooral zijn goede kent
    Ik denk dat veel mensen wel zo iemand hebben waarbij ze het "in een ander leven zou ik het wel weten" gevoel hebben (ik vind dat ook niet onlogisch aangezien er wel meerdere mensen rondlopen waar je een goeie relatie mee zou kunnen hebben, en soms voel je bij iemand anders die klik). Als je gelukkig bent met je man en je huidige leven zal je inderdaad een manier moeten vinden om dit een plaatsje te geven.
    Het is misschien een raar voorstel maar kan je niet eens met je man en hem afspreken? Zo dat het duidelijk is dat jullie echt enkel vrienden zijn, of is dat geen optie? (Bij mij helpt dat dus wel, maar kan mij voorstellen dat sommigen dat maar raar vinden).
    [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Reputatie Macht
    10

Goh, ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt...
    Vlak voor ik mijn verloofde leerde kennen, had ik contact met een man, die al een lange relatie had op dat moment. We spraken toen een paar keer in het geheim af, maar verder dan veel praten en een kus zijn we nooit gegaan.
    Omdat die man nog een relatie had, en ik enorm in de knoei zat met mijn gevoelens voor hem, en hij geen keuzes wilde maken, heb ik toen ook alle contact verbroken.
    Ik leerde mijn verloofde kennen en ging verder met mijn leven.
    Af en toe kwam ik die man weer tegen, en dan had ik het er ook weer een paar dagen moeilijk mee, en dacht ik veel aan hem. Maar telkens weer dacht ik aan de pijn die ik heb gehad in de periode dat we elkaar zagen, en kwam het besef dat ik nu gelukkig was.
    Ondertussen hebben mijn vriend en ik kindje samen, en had ik die man al een hele tijd niet meer gezien, tot afgelopen zomer, heel toevallig op de kermis... Wij stonden aan de paardemolen met ons dochtertje en hij stond practisch naast me... en het deed met absoluut niks meer. Ik kon wel springen van blijdschap!

Geef het tijd, het gaat wel over. Je bent gelukkig in het je huidige relatie, geef dat niet op voor het onbekende.
    Tess, the light of my life
    28/01/2008

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Reputatie Macht
    0

Hoe zou ik dat hoofdstuk op een degelijke manier kunnen afsluiten?
    Ik weet dat hij ondertussen een nieuwe vriendin heeft dus het is absoluut niet mogelijk om er met hem over te praten.
    Het voelt zo verkeerd aan eerlijk gezegd, het is precies alsof ik mijn man bedrieg doordat ik af en toe eens met die andere man in mijn gedachten zit.
    Vannacht heb ik weer gedroomd over hem. Ik kan er echt van genieten om over hem te dromen, maar het voelt niet juist aan tov mijn man.
    1 minuut nadat ik dit berichtje had geschreven op dit forum kreeg ik een smsje aan van mijn man dat hij mij mist (ja we zijn nog steeds verliefde pubers samen) en ik voelde me weer zo schuldig.
    Ik wou dat ik die andere man nooit had leren kennen

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Reputatie Macht
    0

Ja je zou denken dat ik inderdaad enkel de goede kantjes van hem ken. Maar dat is dus absoluut niet het geval. Hij kon soms zo tegendraads doen en arrogant. Ergens weet ik zelfs dat wij absoluut geen toekomst samen zouden kunnen hebben, maar die bevestiging heb ik natuurlijk nooit kunnen krijgen.
    Samen met mijn man afspreken is absoluut geen optie want ik heb namelijk zelf geen contact meer met hem + hij heeft ondertussen een vriendin...

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Reputatie Macht
    0

Dat moet wel een fijn gevoel geweest zijn om de bevestiging te krijgen dat hij je niets meer doet!
    Ik hoop dat ik deze bevestiging ook ooit op de 1 of andere manier ga krijgen.
    Ik voel me echt schuldig tov mijn man en met momenten heb ik echt de neiging om mijn hart te luchten tegen hem.
    Maar dan zou ik alleen maar voor problemen zorgen die absoluut niet nodig zijn.
    Ik ben altijd een open boek tov mijn man, maar dit kan ik echt niet kwijt aan hem. Ik zou hem onnodig kwetsen en onzeker maken.

skivvy
    Guest

schrijf een brief, aan uw man of aan die ander, en vertel daarin alles. en stuur die brief niet op. of praat er met een vriendin over, maar besef dan ook dat de kans bestaat dat uw man het ooit te weten komt.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Reputatie Macht
    0

Ik denk niet dat het plots over zal zijn als ik het allemaal in een brief zou schrijven.
    Maar ik kan het altijd eens proberen.
    Bedankt voor je antwoord.

skivvy
    Guest

ik zei niet dat het daarmee voorbij zou zijn, maar het kan wel het begin van de verwerking zijn. het zal hoedanook tijd vragen, maar als u niet begint aan een afsluiting hiervan duurt die veel langer.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten