Ik zou proberen als je dat beseft, ermee te stoppen.
Negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik denk dat je blijer gaat zijn met positieve aandacht.
Je geeft jezelf en de andere persoon er een slecht gevoel door.
Ik doe dit zelf niet.
succes!
Herkent er iemand zich hierin of ben ik echt abnormaal?
ik voel aan dat ik soms zelf ruzie uitlok wanneer ik aandaht nodig heb.
ik trek elk woord in vraag
draai woorden 'expres' om, zodat ze precies negatief over komen
Ik zou proberen als je dat beseft, ermee te stoppen.
Negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik denk dat je blijer gaat zijn met positieve aandacht.
Je geeft jezelf en de andere persoon er een slecht gevoel door.
Ik doe dit zelf niet.
succes!
Doe je dat dan bij uw partner? Uw ouders, vrienden? Of collega's?
Wil je aandacht of een koekje?
Brrrr, ik vind het verschrikkelijk wanneer mensen zo doen! Ik kan er niet mee om.
[url="http://www.mierenhoop.be"]www.mierenhoop.be[/url]
Vroedvrouw in spe
Doet me aan iemand denken
Is in ieder geval echt vervelend voor de persoon bij wie je zo doet. Ze moeten constant hun woorden wikken en wegen, en dan nog vinden ze wel iets om het om te draaien
Heeeeel vermoeiend!
Ik durfde dat wel eens doen bij mijn partner.Was bij mij ook een schreeuw om aandacht.
Nu roep ik gewoon dat ik aandacht nodig heb, NU! En hij verstaat dat wel.Werkt veel beter en het is tenminste duidelijk wat het probleem is.
![]()
Ik durfde dat wel eens doen bij mijn partner.Citaat van: NlekeWas bij mij ook een schreeuw om aandacht.
Nu roep ik gewoon dat ik aandacht nodig heb, NU! En hij verstaat dat wel.Werkt veel beter en het is tenminste duidelijk wat het probleem is.
![]()
Herkenbaar![]()
Ja dat herken ik ook wel. Maar als ik merk dat ik me begin aan te stellen () dan zeg ik gewoon dat ik op een negatieve manier aandacht zoek maar het helemaal niet zo bedoel maar dat ik aaaaaandacht wil!
En dan moet hij er gewoon mee lachen en krijg ik heeel veeeel aandacht
Maar als ik zo ambetant doe is het wel echt gewoon puur voor de grap (en de aandacht natuurlijk)
Ik durfde dat wel eens doen bij mijn partner.Citaat van: NlekeWas bij mij ook een schreeuw om aandacht.
![]()
doe ik ook
Ik ken genoeg mensen die expres ruzie gaan maken voor hun deel aandacht te krijgeninderdaad zeer vermoeiend om mee om te gaan.
Als tiener kon ik dat ook, maar gelukkig is dat eruit gegaan en ben ik nu niet verlegen om gewoon te zeggen dat ik serieus de aandacht eens even wil![]()
ik trek elk woord in vraagCitaat van: mona
draai woorden 'expres' om, zodat ze precies negatief over komen
Ik maak mij daar niet druk in. Ik geef die mensen dan altijd gelijk. Zo worden ze nog ambetanter op die moment![]()
Wil je aandacht of een koekje?
Bladwijzers