Super, da's waarschijnlijk toch een troost voor jou dat er veel mensen zijn die aan je denken.
Hopelijk is het water snel weg en jullie huis snel weer droog!
Mijn vriendin-collega stond net voor de deur met een brood.
Je zou zeggen, dat is toch niet zo speciaal.
Maar toch, hoe kon ze weten dat ik geen brood meer had voor morgen. Al mijn ingevroren brood is in 't water gevallen, of was er in aan het zwemmen.
Een brood, ik wist niet dat ik nog eens zo gelukkig zou zijn met een brood!
In nood kent men zijn vrienden. Ben ik blij met al die vrienden en met mijn lieve familie.
Als ik mijn tanden wil laten zien, dan glimlach ik!
Super, da's waarschijnlijk toch een troost voor jou dat er veel mensen zijn die aan je denken.
Hopelijk is het water snel weg en jullie huis snel weer droog!
Het is in nood,dat je de kleine dingen waardeert,en je vrienden leert kennen.
Koester ze.
Ik hoop dat je snel je huis terug op orde krijgt en het terug een thuis wordt!
Veel goede moed!! En laat het brood smaken!
oooooh zo lief
da's echt eentje om dicht bij je hart te houden...
geeft je toch een beetje goeie moed weer om verder te gaan hé... volhoude...![]()
Ja zo is het, hier kent men zijn vrienden.
Nog veel moed en sterkte bij het opruimen ...
Tof dat je zo'n vriendin hebt![]()
Mini me op komst!!! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]
Super!
Hier ook zo'n goeie vriendin:
spontaan aanbieden om een namiddagje op ons kindje te passen zodat ik even wat kan bijslapen, of eens een badje nemen, een boekje lezen.
Zo'n vrienden kan je op één hand tellen. Koester ze en geef terug wat je krijgt!
Ik hoop ook voor je dat al jullie waterellende snel opgelost wordt.
Ik ging dit weekend verse soep brengen naar een vriendin die in 't ziekenhuis ligt (na keizersnede) en ze kreeg er tranen van in de ogen. Dat vond ik echt lief (wetende natuurlijk dat ze superemotioneel is na de geboorte van haar zoon, dat ze zo blij was, leuk om te zien!
Bladwijzers