Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 139
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4

Wat vrouwen willen...

Op www.hln.be waren vorige week een drietal artikels over wat vrouwen willen op hun 20ste, 30ste en 40ste. Meestal is dat soort artikels dikke zever maar deze keer vond ik ze een grond van waarheid bevatten: ook vrouwen evolueren naarmate ze ouder worden, leggen andere accenten.

Voor wie ze nog eens wil nalezen, hier staan ze:
    <ul style="list-style-type: disc">[*]Wat vrouwen van 20 echt willen[*]Wat vrouwen willen eens ze 30 zijn[*]Dit is wat vrouwen van 40 willen[/list]
    Uiteraard is dit een schoolvoorbeeld van generalisaties, maar ik vraag me af of jullie akkoord gaan met de algemene teneur in deze artikels en welke invloed dat heeft of gehad heeft op jullie relaties.
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Re: Wat vrouwen willen...

en ik die dacht eens een interessant artikel te kunnen lezen... blijkt dat het -weeral- over seks gaat

Dat is écht waar vrouwen constant aan denken, op hun 20-30-40 jaar...jazeker.

Judy
    Guest

Citaat van: Lieselyke
    en ik die dacht eens een interessant artikel te kunnen lezen... blijkt dat het -weeral- over seks gaat

Idem

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4

Tja, ik heb die artikels niet geschreven he. Voel je gemachtigd ook andere invalshoeken van de vrouwelijke persoonlijke evolutie te belichten. Ik hou je niet tegen, alsof ik dat zou kunnen.

Freekje
    Guest

Vraag het eens aan je vriendin?

MissSquash
    Guest

Het zijn de zaken die we allemaal wel vanzelf weten, in die artikels. Vernieuwend zijn ze daar niet mee.

Het artikel waarbij ze wel eens &quot;to the point&quot; komen, is dat over orale seks. Verplicht leesvoer voor elke man, zou dat moeten zijn.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: MissSquash
    Het zijn de zaken die we allemaal wel vanzelf weten, in die artikels. Vernieuwend zijn ze daar niet mee.

Het artikel waarbij ze wel eens &quot;to the point&quot; komen, is dat over orale seks. Verplicht leesvoer voor elke man, zou dat moeten zijn.

Yep, dit stond er gisteren in hé dacht ik? Wou het juist komen typen, maar ik ben blijkbaar niet alleen die het heeft gelezen
    DAT was idd zeer de moeite
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    3

hahahaha, idd
    Don't worry and don't look back, the past is past, let it fade to black

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4

Alleen lezen zal niet helpen hoor. Ik zou de kost niet willen geven aan al die mannen (en vrouwen!) die in het diepst van hun gedachten eigenlijk &quot;vies&quot; zijn van hun partner. Net zoals vrouwen moeten leren omgaan (of niet natuurlijk) met het &quot;kwakje&quot;, moeten mannen leren omgaan met de eigenschappen van de poes en de één is daar al wat sneller mee dan de ander. Als ik voor mezelf spreek was ik er de eerste 10 keer ook geen fan van, dat is pas geleidelijk gekomen door meer wennen, oefenen en ervaren wat het met haar doet en wat je er (eventueel) voor terug krijgt.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    12

uitermate boeiend *geeuw*.
    Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen

Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten