Kuddedieren?![]()
Gewoon even jullie mening gevraagd...
Een koppel beslist om te trouwen. Tot op de vooravond van de trouw vindt de bruidegom het gepast om niet tot de verbeelding sprekende smsjes te zenden naar zijn ex.
De bruid zelf is zeker niet minder braaf, en heeft haar toekomstige man ook al bedrogen in het verleden.
De relatie kent eigenlijk meer downs dan ups, toch is zij nu zwanger en hebben ze een huis gekocht...
Haar man houdt er nog steeds zijn pleziertjes op na.
Ik kan daar dus met mijn verstand niet bij he
Volgens mij zijn die beiden doodongelukkig maar doen ze maar lekker mee met de massa...
I am the sweetest drug!
Uki inside!
Kuddedieren?![]()
Music is a connection to a higher power.
Straf...
Naar de buitenwereld toe is dat dus ook "keeping up appearances" he...
Ik geef grof toe dat ik eerst gezond jaloers was, nou ja![]()
I am the sweetest drug!
Uki inside!
Ik weet het wel allemaal graag, wat anderen doen met wie, ik ben niet braver dan de rest, maar echt : ik ga er zelden iemand scheef voor bekijken of er een waardeoordeel over vellen.
Ze doen er maar op los![]()
Leve België !!!
Dat is nu iets waar je niet jaloers op moet zijn.
Ik heb al compassie met dat kind, want vroeg of laat gaan die ouders toch uit elkaar.
DUS : als ge het mij vraagt ligt het NIET aan u zenne
"playing happy families" wss![]()
Music is a connection to a higher power.
Ik weet het wel allemaal graag, wat anderen doen met wie, ik ben niet braver dan de rest, maar echt : ik ga er zelden iemand scheef voor bekijken of er een waardeoordeel over vellen.Citaat van: Fanata
Jamaar, mij deert dat niet (meer) Er wordt toch niet geluisterd naar goede raad dus
Maar dat wordt tegenwoordig precies allemaal afgedaan als "normaal"![]()
I am the sweetest drug!
Uki inside!
ieder het zijne..
het is overal wel iets en als die mensen dat zo willen moeten die dat toch zelf weten?
Mini me op komst!!! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]
Citaat van: Shooting_StarIk weet het wel allemaal graag, wat anderen doen met wie, ik ben niet braver dan de rest, maar echt : ik ga er zelden iemand scheef voor bekijken of er een waardeoordeel over vellen.Citaat van: Fanata
Jamaar, mij deert dat niet (meer) Er wordt toch niet geluisterd naar goede raad dus
Maar dat wordt tegenwoordig precies allemaal afgedaan als "normaal"![]()
Nee das niet normaal.Als je zo al begint aan je huwelijk,ga je er nadien ook mee door.
Blijf dan vrijgezel,dan doe je wat je wil..
En zo hoor je nog vele dingen hoor.![]()
Dat ze voor zichzelf opdoen en lustig in't rond n**ken: I don't care. Maar dan zich gaan voordoen als "perfect koppel" én een kind tussen hen in gaan gooien: dat gaat een stap te verDie kleine kiest er zelf niet voor om in gebroken gezin te gaan terechtkomen é
![]()
Bladwijzers