Bij Claire's Accessories hebben ze zo van die spullen.
Alternatief bij een carnavalwinkel ?
Heb een probleempje. Vrijdag/zaterdag is het de vrijgezellen van mijn beste vriendin. Amai, ik heb daar al stress over gehadNu het programma en dergelijk eindelijk allemaal vastligt en alles gereserveerd is, komt het volgende probleem opgedoken
Ik had een maand geleden een lint 'Bride to Be' en bunny-accessoires (oortjes, strikje en pomponnetje voor op hare poep, voor bij een workshop paaldansen) besteld bij een website. Ik kreeg toen een mail tegen wanneer ik het nodig had, en dat het geen probleem zou zijn om deze week te leveren.
Omdat ik ondertussen geen nieuws kreeg, probeerde ik al 2x te mailen, kwestie van zeker te zijn dat ik het materiaal op tijd krijg. Geen antwoord... Vanmorgen wou ik eens op de site zoeken naar een telefoonnummer, maar nu kwam er op "deze link lijkt niet te werken". Ik vrees dus dat die site simpelweg niet meer bestaat, en ik gewoon in't zak ben gezet...
Dussss, als iemand mij kan zeggen waar ik (tegen vrijdag!!) nog aan zo'n lint kan geraken, graag!!
En of ik dat geld nog kan recupereren, had het al betaald via visa...
- Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -
Bij Claire's Accessories hebben ze zo van die spullen.
Alternatief bij een carnavalwinkel ?
hey sweet-dreams!!!hoe was je verlof?
on topic,,
wss kun je die dingen vinden in prullaria winkels,van carnaval en toestanden!!
of eens googlen?
Hey omake, verlof was zalig! Superweertje, lekker relaxen, echt van genoten!
Via google vind ik wel andere sites, maar om nu online te bestellen vrees ik dat het al te laat is, heb het vrijdag nodig hé... Carnavalwinkel is misschien inderdaad het proberen waard. Ik zal er eens een paar bellen si.
Merci al voor de hulp héBen een beetje een stresskieken, wil mijn vriendin gewoon een perfecte dag kunnen geven
![]()
sweet-dreams,allez dan is het goed meegevallen.
ik hoop dat je alles gaat vinden wat je zoekt.
Mss in bruids winkels die van alles verkopen buiten de kleding.
ik zeg zo maar iets he.
veel zoektocht genot!!!
En of ik dat geld nog kan recupereren, had het al betaald via visa...Citaat van: Sweet_Dreams
als je dat aangeeft bij visa, krijg je normaal gesproken dat geld terug. Zie hier voor een invulformulier dat ik via google vond:
http://www.bcc-corporate.be/website/bccc..._transactie.pdf
maar volgens de uitleg daarop moet je dan wel je kaart laten blokkeren dus misschien best eens eerst bij je bank informeren of er geen andere manier is.
Deze link zal beter zijn want daar staan verschillende mogelijkheden op: http://www.bcc.be/index/nl_BE/508899...Betwisting.htm
Merci voor de tip Els! Zal handig van pas komen
Ondertussen al wat info nagevraagd bij enkele carnavalswinkels, duimen maar...
Bij het zoeken ernaar wel een website tegengekomen met andere leuke dingetjes. We zullen allemaal een roze Charleston-pruik dragen, en nu zag ik zo van die engeltjes-vleugels (in wit, roze, zwart, ...). Misschien ook een idee? Is minder "bride to be" natuurlijk, maar lijkt me wel nog tof, of niet?
Zo'n lint kan je ook vinden bij droomland. Zag het er vorige week nog hangen.
Het is ook te vinden bij Bozzy-winkels
Oh merci, ik ga daar ook nog eens kijken!!
Bladwijzers