In oude kussens
Ik denk dat ik dat in de makro al eens gezien heb, of eens informeren in een hobby- of naaiwinkel.
Ik heb een tijdje geleden de smaak vastgekregen om zelf kussens te borduren. Maar nu heb ik hier een heleboel sloopjes liggen en te weinig kussens om ze rond te doen. Ik dacht misschien om de kussens dan ineens volledig zelf te maken. Maar ik vind nergens zo'n mousse vulling... Iemand een idee waar je dat kan vinden?
In oude kussens
Ik denk dat ik dat in de makro al eens gezien heb, of eens informeren in een hobby- of naaiwinkel.
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Als je enkel de vulling moet hebben kan je in een hobbywinkel terecht denk ik. Maar je zou ook gewoon naar een winkel kunnen gaan waar ze dingen verkopen voor je interieur, daar ga je zeker kussens vinden en appart de overtrekken, dus kan je die kussens daar appart kopen en gebruiken voor je eigen hoezen.
Ik heb die vulling enkele weken geleden in de Krak gekcoht
Dankjewel! Ik ga morgen op mijn vrije dag eens de hobbywinkels afgaan in KortrijkEn anders zal ik inderdaad wel gewoon salonkussentjes kopen. Maar ik dacht dat die vulling misschien goedkoper zou zijn.
Bij Veritas hebben ze dat gegarandeerd !
Als je nooit door een kind gehaat bent, ben je nooit een ouder geweest ... Bette Davis
bij de hema heb ik vulling gekocht voor mijn amigurumidiertjes die ook wel in kussens kan. Maar volgens mij is het goedkoper om een goedkoop kussen te kopen dan... In ikea hebben ze er bijvoorbeeld heel goedkope.
( ik ben wel beniuwd trouwens naar je kussens, kan je niet eens een foto zetten in ' zelfgemaakt ' ?)
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
Annemarie, ik zal vanavond na het werk eens een paar foto's proberen te maken. Maar ik ben wel een slechte fotograaf![]()
ik heb panda vulling gekocht in veritas.
erg handig en te verkrijgen in grote of kleine verpakking
Ik heb die vulling enkele weken geleden in de Krak gekcohtCitaat van: bie_bo
Daar zou ik nu niet aan gedacht hebben sé ...
Bladwijzers