Verslaafd nu niet zenne, ik bestel daar hoofdzakelijk dekbedovertrekken als ze in promotie zijn.
Naar aanleiding van het Esprit topic... Zijn er hier ook 3 Suisses verslaafden?
Ik heb bv véél van 3 Suisses. Ik heb net weer een bestelling gedaan uit dat 40% boekje... Ik ben eens benieuwd!
Ik moet wel altijd veel terugsturen... maar dat is meestal omdat de kleren mij gewoon niet staan. Of dat ik dingen bestel waarvan ik eigenlijk weet dat ze mij niet gaan staan, maar dan wil ik het toch proberen
Wie nog?
Verslaafd nu niet zenne, ik bestel daar hoofdzakelijk dekbedovertrekken als ze in promotie zijn.
Music is a connection to a higher power.
das ook wel goede kwaliteit hé!
das ook wel goede kwaliteit hé!Citaat van: Dottie
Ik vind van wel ja, ik wacht meestal tot er promotie is, en ik ben daar zeer tevreden van, natuurlijk is er ook verschil tussen als je echt de goedkope neemt, maar ik heb voor dekbedovertrekken graag degelijk materiaal![]()
Music is a connection to a higher power.
Naar aanleiding van het Esprit topic... Zijn er hier ook 3 Suisses verslaafden?Citaat van: Dottie
Ik heb bv véél van 3 Suisses. Ik heb net weer een bestelling gedaan uit dat 40% boekje... Ik ben eens benieuwd!
Ik moet wel altijd veel terugsturen... maar dat is meestal omdat de kleren mij gewoon niet staan. Of dat ik dingen bestel waarvan ik eigenlijk weet dat ze mij niet gaan staan, maar dan wil ik het toch proberen
Wie nog?
Verslaafd niet, maar ik bestel heel regelmatig iets van 3 Suisses. En als het niet past of stof valt tegen, kunde het makkelijk terugsturen.
Deze zomer wordt precies een zomer vol kleuren, volgens La Redoute.Sorry![]()
geen probleem
en wat bestel je zoal?
Verslaafd is een groot woord, maar soms bestel ik wel eens iets. Zeker als er een leuk geschenkje bijgestuurd is.
* 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
* Sterretje (* 1/2/2011)
Verslaafd nu niet zenne, ik bestel daar hoofdzakelijk dekbedovertrekken als ze in promotie zijn.Citaat van: Eastend
ik ook, opt einde van de solden heb ik zo 4 dekbedovertrekken met kussenslopen en hoeslaken besteld voor maar 50€...
Af en toe bestel ik es iets voor de dochter...
ik ga zo mijn pakketje halen,dat zou er moeten zijn
ik ben eens benieuwd als er iets goed tussen zit. Misschien beter niet te veel, want het was een bestelling van 250 €
Maar meestal moet er toch wel veel terug.
Bladwijzers