Als je er niet veel geld aan wil spenderen, koop je het best niet. Want die goedkope versies trekken op niet veel...
ik heb een mooi kanten kleedje (met onderkleedje) dat ik zaterdag graag zou dragen.
maar omdat ik nu nog wat winterkilo's met me meesleur (die ik er hoop af te krijgen tegen de zomer) dacht ik eraan dat ik er mss beter een soort corrigerend ondergoed (onderkleedje? slip?) onder zou dragen.
aangezien ik normaal vooral 'mooie' lingerie koop, heb ik geen idee waar ik voor zo'n ondergoed terechtkan.
ok, in een lingeriewinkel zullen ze dat wel hebben veronderstel ik, maar ik heb geen zin om daar (te) veel geld aan te spenderen.
hebben jullie ervaring met zo'n ondergoed? tips wat ik best koop (of niet koop) en waar ik dat kan vinden?
Als je er niet veel geld aan wil spenderen, koop je het best niet. Want die goedkope versies trekken op niet veel...
nein mann, ich will noch nicht gehen
ok, en als ik er wel veel geld aan wil spenderen, waar ga ik dan best, lingeriewinkel of zijn er ook ketens die er van goeie kwaliteit hebben?
hoeveel kost dat dan (ongeveer)?
Ik heb zo een van Trinny & Susannah en heb er 50 euro voor betaald,
nog maar één keer gedragen. Vind wel dat je het verschil goed merkt als je dat aanhebt
bij hunkemuller kocht ik een voor 23 euro denk ik....
werkt wel is een met pijpjes aan zo en hoge taille...
gewoon bij de lingeriezaak. Ik zou er echt geen nemen van ketens, bij corrigerend ondergoed heb je echt wel kwaliteit nodig of je kan ze na een tijdje weg gooien.
ok, net gezien dat ze die van Trinny & Susannah verkopen in de Inno, ga daar morgen es gaan zien!
k Ga me een "deftig" exemplaar aanschaffen, want heb nog wel wat kleedjes hangen waaronder ik dat dan kan dragen denk ik.
Bedankt voor de tips!
Heb ook eentje van de Hunkemöller, op aanraden van iemand van FS![]()
Happiness is a state of mind
Héhé, RD is me juist voor![]()
Heb ook eentje van de Hunkemöller, op aanraden van iemand van FSCitaat van: RainDream![]()
Waar moet jij corrigeren?![]()
![]()
Wil je aandacht of een koekje?
Bladwijzers