Unigro? (www.unigro.be)
Ik ben op zoek naar een specifiek postorderbedrijf, ik vermoed dat het oorspronkelijk Duits is. Af en toe zit er een catalogus in de bus met allemaal huis- en keukengadgets, zo van die dingen die handig lijken en na 2x gebruiken in de kast belanden...
Maar er staat iets in dat ik wil bestellen dat ik nog nergens anders gevonden heb.
Moest iemand weten welke ik bedoel, laat maar weten!
Het is in de stijl van TempsL en Huis en Comfort, maar die natuurlijk niet.
Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!
Unigro? (www.unigro.be)
het is wat het is...
Nope, maar bedankt om mee te zoeken!
Vroeger (maar da's al lang geleden - zoiets als "toen de dieren nog spraken"bestelde ik regelmatig bij Wehkamp.
Maar 'k heb er geen idee van of dit nog bestaat of overgenomen is. De kwaliteit van de kledij was niet altijd super, maar 't kostte niet veel ook.
Unigro? (www.unigro.be)Citaat van: LadySunshine
Bestaat dat nog? Ik herinner me die boekjes die mijn overgrootmoeder 35 jaar geleden in huis had.![]()
Citaat van: UnicaUnigro? (www.unigro.be)Citaat van: LadySunshine
Bestaat dat nog? Ik herinner me die boekjes die mijn overgrootmoeder 35 jaar geleden in huis had.![]()
Ja bestaat idd nog, hun hoofdzetel is in St Niklaas.
klingel??
Neen, ze hebben ook geen kleding, maar zo van die toebehoren voor in huis.
Karstadt?
Dat zal het ook wel niet zijn want ik denk dat door ook kledij verkocht werd![]()
Music is a connection to a higher power.
Wonderboetiek?
Mijn ma heeft zo'n boekje liggen. Als ik daar in kijk, zie ik veel dingen die me praktisch lijken, maar die -mezelf kennende- nooit zouden gebruikt worden![]()
Bladwijzers