als ik ga squashen, dan gaat de vriend van de vriendin waar ik mee squash lopen rond de watersportbaan, die doucht hem dan ook in de kleedkamers van de tennis/squash
Hallo allemaal,wil terug beginnen joggen maar woon in centrum Gent en daar ik geen wagen heb moet ik mij eerst verplaatsen met het openbaar vervoer naar mijn startpunt,weet er iemand toevallig of er plaatsen zijn waar de mogelijkheid bestaat je om te kleden,douchen en kastjes aanwezig zijn speciaal voor sporters die niet in clubverband sporten?
carpe diem
als ik ga squashen, dan gaat de vriend van de vriendin waar ik mee squash lopen rond de watersportbaan, die doucht hem dan ook in de kleedkamers van de tennis/squash
Hallo allemaal,wil terug beginnen joggen maar woon in centrum Gent en daar ik geen wagen heb moet ik mij eerst verplaatsen met het openbaar vervoer naar mijn startpunt,weet er iemand toevallig of er plaatsen zijn waar de mogelijkheid bestaat je om te kleden,douchen en kastjes aanwezig zijn speciaal voor sporters die niet in clubverband sporten?Citaat van: anoubis
Ofwel met de fiets je verplaatsingen doen en thuis douchen???
Niet douchen of omkleden; altijd plaats op de bus of tram!
ja dat zijn een paar mogelijkheden,maar met de fiets bezweet nu het winter wordt,denk niet dat dat een goed idee is als het koud is.
carpe diem
Bladwijzers