Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Benen

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

Benen

hey,

wat vinden jullie de beste training voor je bovenbenen?
    groepslessen of krachttraining?
    I'm not good nor real, I'm evil & imaginary!

MissSquash
    Guest

Re: Benen

een groepsles steppen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Reputatie Macht
    11

Als je de spieren in je bovenbenen wil ontwikkelen: spinning.
    Maar als je daar wil afslanken zou ik het net niet aanraden.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

Ik moet niet zozeer kilo's kwijt spelen ( 64 kilo voor 178)
    maar mijn bovenbenen zijn persies wel van drilpudding gemaakt...

Ik doe bijna alles graag zolang ik het maar kan combineren met mijn uren is voor mij alles in orde...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Reputatie Macht
    11

Ik heb ook drilpuddingbillen, terwijl de rest van mijn lichaam echt wel slank is. (60kg, 1m70)
    Ik doe al 1,5 jaar aan spinning en de vorm van m'n benen is wel verbeterd doordat die spieren daar best wel ontwikkeld zijn, maar er blijft zo'n ellendige speklaag over zitten

Nu ga ik proberen dat vet aan te pakken door te diëten (calorietjes beperken) en naast het spinnen nog een keer of twee per week een uurtje op de crosstrainer te trainen aan een hartslag van max. 140.
    Ik kan je hopelijk binnen enkele weken zeggen of dat dat een goeie strategie is!

I_Bella
    Guest

Citaat van: Maia
    Ik heb ook drilpuddingbillen, terwijl de rest van mijn lichaam echt wel slank is. (60kg, 1m70)
    Ik doe al 1,5 jaar aan spinning en de vorm van m'n benen is wel verbeterd doordat die spieren daar best wel ontwikkeld zijn, maar er blijft zo'n ellendige speklaag over zitten

Nu ga ik proberen dat vet aan te pakken door te diëten (calorietjes beperken) en naast het spinnen nog een keer of twee per week een uurtje op de crosstrainer te trainen aan een hartslag van max. 140.
    Ik kan je hopelijk binnen enkele weken zeggen of dat dat een goeie strategie is!

Ik kan mij niet voorstellen dat je een vreselijke speklaag hebt of dat je nood hebt aan een dieet als je maar 60kg weeg voor 1m70.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Reputatie Macht
    11

Citaat van: I_Bella
    Citaat van: Maia

Ik kan mij niet voorstellen dat je een vreselijke speklaag hebt of dat je nood hebt aan een dieet als je maar 60kg weeg voor 1m70.

In verhouding met de rest van mijn lichaam zijn mijn bovenbenen opvallend dikker. Of misschien is de rest van mijn lichaam te mager, 't is maar hoe je het bekijkt. Maar ik vind dat contrast niet mooi en hoop er zo toch iets aan te doen.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4

Mja, ik let best wel op mijn voeding, ik ben geen zoetekauw ofzo.
    Ik ben ook best wel slank, maar die bovenbenen e? Echt vreselijk vind ik het.
    Ik ben nu van zin om 2 keer in de week te gaan combatten, 3 keer krachttraining en voor de rest als ik nog zin heb een lesje meepikken.
    Ik heb behoorlijk wat energie over dus zou wel moeten lukken

Ik sta met gemak een uur op de crosstrainer en daarna nog een uur op de wave...
    En dan kan ik nog.. Ik ga gemiddeld tussen de 4 en 6 keer in de week..
    Ik ga eens luisteren in de fitness wat ze daar aanraden...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    9

elke dag 100 squats
    ook goed voor de poep

en verder is mijn favoriet gewoon krachttraining. Groepslessen stimuleren je wel natuurlijk om door te zetten enzo...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Reputatie Macht
    11

Wauw zo sportief! 't Verbaast me dat je dan nog met die bovenbenen zit. Ik denk dat een combinatie van krachttraining met cardio aan lage intensiteit het beste is, maar informeer voor de zekerheid maar bij de fitness zelf.
    Ik ben wel eens benieuwd wat ze zullen zeggen, aangezien ik met hetzelfde probleem zit

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten