Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Reputatie Macht
    0

fiets met trapondersteuning/elektrische fiets

Hallo iedereen,
    ik overweeg de aanschaf van een fiets met trapondersteuning. Wie heeft hier ervaring mee? Welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding? Hoe zit het met de batterij? En het onderhoud? Alle tips zijn welkom!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    4

Re: fiets met trapondersteuning/elektrische fiets

Hier heb ik al veel goeds van gehoord: http://sites.google.com/site/powergridintro/home

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Ikzelf heb mij deze zomer een Giant gekocht, de Twist Go Power. Dat is er een met één batterij, maar wel een krachtige die een actieradius heeft van +/- 75 km. Geen boekjeswijsheid, maar zelf ondervonden.

Het computertje is zeer gemakkelijk te bedienen. Je hebt drie ondersteuningsstanden maar zelfs bij de laagste stand is het net of je steeds een duwtje in de rug krijgt. Hij rijdt echt zalig. Je moet nog wel trappen, maar je geraakt goed vooruit zonder echt kapot te zijn. Ik heb inspanningsastma, dus ik voel het verschil met een gewone fiets zeer goed.

Ik vond de Giant de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben, want die e-bikes zijn nog altijd gewoon wel duur. Ik heb mijne trouwens gekocht toen er een actie was (200 euro korting).
    Het is deze. Er is ook een model met lage instap, mijne heeft de wat sportievere hogere instap zoals op de foto.

Als je nog vragen hebt ... vuur maar af!

PS Misschien heb je wel iets aan volgende test: http://www.plusonline.nl/geldenrecht/art...duurste-te-zijn
    Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    13

Judy heeft dat misschien moet je haar eens pm'en voor wat info te vragen?

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0

Hallo,

Indien je toch hebt beslist om een elektrische fiets te kopen, moet je ook rekening houden dat je je accu/batterij moet opladen onderweg als je lange afstanden gaat doen.

Gelukkig zijn er ondertussen al een aantal gemeenten, horecazaken, hotels en b&b's die oplaadpunten aanbieden. Een overzicht van de al bestaande oplaadpunten voor elektrische fietsen kan je terugvinden op www.oplaadpunten.org

Bladwijzers

Forum rechten