Beste mensen,
Voor mijn thesis onderzoek ik welk type kaarten het meest geschikt is om mensen in te lichten over overstromingsrisico's. Jullie zouden mij hierbij kunnen helpen door mijn enquête in te vullen. Als dank voor jullie medewerking worden onder de deelnemers fnac-bonnen verloot. Het invullen van de enquête zal ongeveer een half uur duren.
De link naar mijn enquête is: Overstromingsrisico's in kaart
Alvast heel erg bedankt.
Maaike Van Kerkvoorde
Ik heb de enquête eerst getest op een vijftal mensen en hun laten timen. Ze deden er gemiddeld iets minder dan een half uur over. Ik hoor graag van jullie hoe lang jullie erover deden.
Ondanks het mooie weer toch een interessante enquete, proficiat!
Bij het onderdeel "interactieve kaart" heb ik een opmerking geplaatst mbt een potentieel browser beveiligingsrisico.
mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!
Bedankt voor het invullen van mijn enquête.
Ik denk dat je doelt op de pop-up die moet uitgeschakeld worden. Het gaat hier om een site van het Agiv. Dit is een overheidsdienst. Bij deze website kan het geen kwaad om de pop-up uit te zetten. In ieder geval bedankt om deze opmerking er bij te schrijven.
Voor een overheidsdienst misschien niet, voor andere websites wel. Actuele web-browsers gebruiken tabs, waardoor je dus op meerdere websites tegelijk actief bent. Je kunt de pop-up blocker evenwel niet uitschakelen voor één tab, dat doe je voor het volledige browser-window. Dus eigenlijk ligt de oplossing voor dit probleem voor de hand: open die externe sites (Agiv en Boulder) niet in een nieuwe tab maar in een nieuw window: dan worden die websites geopend, geïsoleerd van al de rest, en kan bijgevolg de popup-blocker daar veilig worden afgezet (voor zover dat nodig is).
mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!
De enquête is afgesloten. Ik wil graag iedereen die mijn enquête heeft ingevuld bedanken en ook de moderators voor de mogelijkheid die zij aan studenten geven om hun enquête te verspreiden. De winnaars van de fnac-bonnen zullen heel binnenkort worden gecontacteerd.
Bladwijzers