Hey,
ik heb een vraagje , maar ik weet niet goed of het wel op de juiste plaats is dat ik dit post. Ik studeer psychologie, 2e bach, aan de K.U.Leuven en voor het vak methoden van onderzoek moeten we met een groepje van vijf een onderzoek opzetten en mensen interviewen. Ons onderzoek handelt over het verband met een situatie die iemand zelf meegemaakt heeft en in hoeverre dit een invloed zou hebben bij de beslissing om iemand te helpen in een gelijkaardige situatie.
Wij zoeken dus mensen die ooit een ingrijpende situatie hebben meegemaakt als slachtoffer (een ongeval, brand, ernstige ziekte, ...) en die zouden willen meewerken aan een kort interview hierover. We kunnen wel geen vergoeding of iets dergelijks voorzien omdat we nog maar studenten zijn en het voor ons eigenlijk eerder dient als oefening. We zouden de mensen die willen meewerken in ieder geval eeuwig dankbaar zijn.
ahja, er worden geen persoonlijke gegevens gebruikt, alles wordt anoniem verwerkt. het interview zelf duurt maximum een uur en we kunnen naar de persoon thuis komen of ergens anders afspreken.
groetjes,
Anne Van Camp
anne_van_camp@hotmail.com
Bladwijzers