Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    13

Tabbladen Internet Explorer

Sinds gisteren heeft mijn IE 7 kuren. Om de een of andere reden loopt hij altijd vast als ik een nieuw tabblad wil openen. Het is niet bij 1 bepaalde sites, maar bij alle sites waar nieuwe tabbladen geopend worden (bijvoorbeeld mijn outlook webacces: om mailtje te openen.) Ik heb al geprobeerd IE opnieuw te downloaden maar dat brengt geen soelaas.

Ik zit nu in Firefox, dus ik kan mijn plan wel trekken, maar ik kan er niet tegen dat dat niet macheert. Iemand een idee wat ik kan doen?
    smile, without a reason why, love as if you were a child

vollen bak Chopper Challenge Champion Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    15

Re: Tabbladen Internet Explorer

Probeer IE eens zonder plugins te openen en kijk of het probleem zich nog voordoet. IE zonder plugins staat ergens in het startmenu in een submap van Bureau-accessoires.
    Amateur roddelbroekie

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    13

Daar loopt hij niet vast. Ik kan zonder problemen nieuwe tabbladen openen. Moet ik dan IE altijd langs daar openen?

vollen bak Chopper Challenge Champion Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    15

Nee, maar nu weet je dat de schuld niet bij IE ligt maar bij een van de addons die ge´nstalleerd zijn.
    Open IE terug op de normale manier en zoek in het menu Extra -> Invoegtoepassingen beheren. In dat menu kan je de ingeladen addons bekijken en 1 voor 1 uitschakelen tot als het probleem zich niet meer voor doet.
    Je zal elke keer IE moeten herstarten maar uiteindelijk kan je zo de boosdoener vinden.
    Amateur roddelbroekie

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    13

Et voila, ZippyV heeft het weer opgelost!

Ik moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet een per een heb uitgeschakeld (ben nogal een ongeduldig kindje) en er dus verschillende tegelijk heb uitgeschakeld (weet dus nog niet volledig wie de boosdoener is). Maar het macheert toch terug.

Bedankt he!

Bladwijzers

Forum rechten