Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: WII / PS3 / .. ?

Andastra
    Guest

WII / PS3 / .. ?

Mijn vriend en ik zouden graag een spelconsole kopen om, welja, spelletjes te spelen ook om met vrienden enzo spelavondjes te houden en dergelijke, of om es gezellig een avondje tegen elkaar te racen of wat dan ook. Dus 't is belangrijk dat je met meerdere kan spelen en dat er leuke spelletjes beschikbaar zijn voor meerdere spelers.

Maar nu weten we dus écht niet welke console we het beste zouden kopen. Langs de ene kant lijkt de wii wel superleuk, maar komt je die afstandsbedieningen niet snel beu? En als je bijna voor elk spelletje een ander soort afstandsbediening moet hebben en je moet er dan van elk nog minstens 2 hebben, wordt dit dan geen heel duur grapje?

Als ik me niet vergis kan je op de PS3 ook dvd's afspelen en dergelijke, dus dat zou dan ook alweer een bakske minder in de woonkamer zijn, dus dat is ook mooi meegenomen, en misschien zijn de traditionele afstandsbedieningen toch gebruiksvriendelijker?

Over de xbox weet ik eigenlijk totaal niets, maar misschien een van jullie wel?

Kan iemand me helpen met een keuze te maken, want ik weet het écht niet

Goofy
    Guest

Re: WII / PS3 / .. ?

Wij hebben een PSII en we hebben daar Buzz voor. Dat is een quiz die je met 8 kan spelen met speciale kaskes. Wel leuk. Aangezien PSII ook dvd's afspeelt zal den III dat ook wel kunnen.

Wij hebben ook een Xbox, geen idee of je daar ook Buzz voor kan kopen, maar we hebben er een hele hoop films en series, muziek op staan, ook wel handig.

Wii ken ik van elders. Ik vind dat teveel individueel. Als je met een hoopje bent zitten er steeds een heel deel te koekeloeren. Ik weet niet of daar ook groepsspelletjes voor bestaan eigenlijk, maar dan heb je natuurlijk evenveel kaskes nodig.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Reputatie Macht
    5

wii super mario of tennis enzo kan je met 4 spelen, maar je hebt idd 4 kaskes nodig. nu, mensen dat dat thuis ook hebben, kunnen dat meebrengen.
    één kaske zit bij de aankoop van het spel, elk extra kost zo'n 40€ denk ik.

die nunchunck toestanden enzo gebruiken wij zo weinig mogelijk, juist omdat het afzetterij is ;-)

het is wel echt heel geschikt om gezellig met z'n tweetjes een avond een spelletje te spelen!

eliseoo
    Guest

Wij hebben een wii en spelen toch wel veel spelletjes met vier personen. racen, mario, sporten allerlei.
    Je moet natuurlijk vier kastjes hebben, maar soms zitten er in promo ergens bij of kan je ze eens goedkoper aankopen.

Dus ik zou zeker de wii aanraden.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Ps3 is visueel véél mooier dan Wii plus je kan er dvd's en Blu ray op afspelen. De Wii heeft meer van die kleine grappige spelletjes die onder vrienden wel leuk kunnen zijn en grappig omdat je daar zelf meer moet mee bewegen. Wij hebben onze Wii verkocht, heel veel fun mee gehad voor een paar maanden maar ik was dat heel rap beu. En het feit dat ze oneindig veel bakskes uitbrachen hielp niet! (een nunchuck, zo'n stuur voor MarioKart, zo'n Wii bord, ...) Daar kwam geen einde aan!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2003
    Reputatie Macht
    17

Wij hebben een WII gekocht 1 december vorig jaar.
    Hier is echter ook een PS2 en een PS3 en zoon wil WII terug verkopen (factuur en garantie en alles nog originele verpakking)
    met 2 nunchucks + antisliphoesjes en 2 spelletjes sports erbij.
    Het is de limited uitvoering blinkend zwart.

Als er iemand interesse heeft : pm maar
    niet giftig...gewoon kippig !

Guest

kvind de wii eerlijk gezegd wel geestiger
    sta hier ook met een xbox360 (ps3 heb ik geen spelervaring mee).
    Graphics van de ps3 zijn idd subliem, daar valt niks op te zeggen! Maar qua games en interactie met de games vind ik de wii wel leuker dan de xbox
    Overlaatst een spel gekocht (resident evil), waar je moet schieten op zombies, 't feit dat je 'echt' mikt naar de tv is de max hé!
    met xbox en ps, zit je daar dan maar in je zetel, op wa knoppekes te duwen...
    Aléja, dat vind ik er toch van

't hangt er mss meer van af welk soort spellen jullie graag spelen.
    voor de 'serieuzere' games zou ik voor de ps3 gaan bv. ik race toch liever met de xbox dan de wii hoor!
    Voor de fun-games zou'k eerder de wii nemen

Guest

Wij hebben hier een Wii en een Xbox 360: ik speel liever op de wii, ik vind de wii ook veel leuker om met vrienden te spelen. Vriendje speelt meer op de xbox. Uiteindelijk heb je voor de xbox ook meerdere speelkaskes nodig als je met meer wil spelen.

En bij de wii zit het spel wel meestal bij 'speciale afstandsbediening' bij. Bv mariokart met stuur kost 50 euro, een xbox spel kost evengoed 50 euro. Een PS3 spel kost tegenwoordig tss de 65 en de 70 euro.

Andastra
    Guest

We hebben ondertussen een wii gekocht

't Was hier opening van het winkelcentrum K in Kortrijk en 't is daar ook een Saturn geopend en er was een soort van "openingspromotie" waarbij je een Samsung LCD full HD-tv van 32" + Wii kon kopen voor 499€, dus dat hebben we dan maar gekocht

+ Mariokart uiteraard

Ik wou eigenlijk liever een PS3, maar mijn vriend heeft beloofd dat als ik de wii niet superleuk vind ik een tweedehands PS2 krijg, dus win-win

Guest

Da's geen geld!
    schonen deal dadde!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten