Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Samsung Star

op dreef Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    4

Samsung Star

Ja ik weet het maar ik ben een echte leek in technologie

Hoe werkt de luidspreker of hoe krijg ik die op als ik aan het bellen ben?
    Krijg je de foto nooit mooi als achtergrond, deze wordt zooo veel ingezoomd?
    ... De dagen van ellende en verdriet, dat zijn de dagen die niemand ziet ...

01Sirk
    Guest

Re: Samsung Star

Waha, die luidspreker é 't Is een touch screen dus je moet eerst ervoor zorgen dat je kan "touchen" terwijl je belt. Ik duw een paar keer op dat groen telefoontje of op de middelste knop Dan pas kan ik weer "touchen"... Stel je eens voor dat je naar Belgacom moet bellen met zulke gsm: Voor blabla, druk 1 --> ik kan dat niet

Die foto weet ik ook niet, ik heb daar een heel floue shocking roze foto op staan (een per ongelukke foto van ergens, ik duw vaak op de foto-knop ipv op de vergrendel-knop).

op dreef Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    4

Ja blijkbaar moet je hem eerst ontgrendelen voor je ergens op kan drukken als je belt..
    Amai, het is echt echt wennen die touch hoor!
    Maar wel iets stijvols
    ... De dagen van ellende en verdriet, dat zijn de dagen die niemand ziet ...

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    May 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    6

Om die foto mooi te laten passen moet de rechterbenedenhoek van diene kader naar buiten trekken tot die kader schoon rond uwe foto past. Mijne man doet dat altijd want bij mij lukt da nie mijne foto wordt altijd keihard uitgezoomd.

Weten jullie misschien hoe je het operatorlogo moet verwijderen, niet enkel opzij slepen naar die widgets maar ineens der af? Als ik da naar die widgets sleep dan komt da altijd terug en dat ergert mij eigenlijk wel.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

ben blij dat ik niet de enige ben die het moeilijk heeft met deze gsm
    mini'tje on the way !

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    May 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    6

maar tis wel ne schone gsm he

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    20

Citaat van: sinta
    Om die foto mooi te laten passen moet de rechterbenedenhoek van diene kader naar buiten trekken tot die kader schoon rond uwe foto past. Mijne man doet dat altijd want bij mij lukt da nie mijne foto wordt altijd keihard uitgezoomd.

Weten jullie misschien hoe je het operatorlogo moet verwijderen, niet enkel opzij slepen naar die widgets maar ineens der af? Als ik da naar die widgets sleep dan komt da altijd terug en dat ergert mij eigenlijk wel.

Haha Cat heeft zo ne F480i en daar is dat ook met die foto en doe ik het ook voor haar! Ge moet die ene hoek zo vasthouden en de andere verderslepen ... Bij mijne F480 komt het mobistar logo er ook elke keer weer op nadat hij afgezet geweest is... Ik zet het dan gewoon meteen bij de widgets en das 3 sec. Maar t is idd ambetant...

De luidsprekerfunctie gebruiken
    De telefoon gewoon beantwoorden, en dan links op het luidsprekerke
    1. Selecteer Luidspreker → Ja tijdens een
    gesprek om de luidsprekerfunctie in te
    schakelen.
    2. Selecteer Luidspreker om de
    luidsprekerfunctie weer uit te schakelen.

poppebeeriemieke
    Guest

Citaat van: sinta

Bij mij is het gelukt door niet enkel in het balkje van die widgets te slepten, maar echt volledig naar links, zo beetje voorbij dat balkje precies...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Reputatie Macht
    6

Die touchscreen gsm's zijn echt NIET mijn ding! Mijn vriend heeft er zo één en als die in z'n broekzak zit, durft die zichzelf al eens te ontgrendelen en naar iemand beginnen bellen.

Ik vind het nest.

Maarja, ik heb dan ook nog een zwart-witscherm, kan me inbeelden dat jullie dat ook nest vinden Ik vind dat dan weer heerlijk praktisch, kan je bijna niks mee mis doen!
    Life is like a box of chocolates...

01Sirk
    Guest

Bwa, ik ben wel blij met mijn Star: het belt en smst, meer moet dat niet doen

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten