Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15
    op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

opkuisen laptop waar?

mijn laptop is een 5 tal jaar oud en zou eens moeten 'opgekuist' worden. ik heb de laptop aangekocht in mijn hoge school waar ik toen begon ondertussen zit ik daar niet meer en kan daar dus ook niet echt meer terecht. nu zoek ik dus een plek waar ik naar toe kan. ik heb zitten googlen en vind dan wel winkels maar natuurlijk geen ervaringen.

ik zit op kot in gent dus met het openbaar vervoer kan ik daar in de buurt wel ergens geraken.
    ik woon in Vlaams Brabant tussen Leuven en Hasselt thuis heb ik een auto dus moet ik geen rekening houden met het openbaar vervoer.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    22

Re: opkuisen laptop waar?

Wat bedoel je met opgekuisd? Moet het stof eruit geblazen worden of moeten er overtollige progs af enz? Dan ga je bij config.scherm > programma's verwijderen de dingen eraf doen die je niet meer gebruikt. Ook bij deze computer > program files , kan je lege en/of ongebruikte mappen wegdoen.... vervolgens kan je ook warden en sleutels uit je register halen maar indien je daar iets weghaalt kan je het nimeer terugzetten... Dan kan je vervolgens ook laten scannen op virus en/of spyware.... Je kan nog defragmenteren ( alle progs,bureauaccesoires > systeemwerkset > schijfdefragmentatie...
    Er zijn ook genoeg gratis programmas die je register kuisen enz.... Ik hoop dat dit is wat je bedoelt, veel plezier ermee!

ps Je verwijdert nu toch regelmatig bestanden en cookies enz?

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    7

Hoe verwijder je cookies en bestanden?

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    22

Gewoon via extra (staat nu rechtsboven op uw balk normaal) > Internetopties > bij Browsegeschiedenis op Verwijderen en dan onderaan op "alles verwijderen"
    ps : indien je hem moet binnendoen ervoor zullen ze wel wat geld ervoor vragen terwijl je dit best zelf kan!

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

Citaat van: york
    Wat bedoel je met opgekuisd? Moet het stof eruit geblazen worden of moeten er overtollige progs af enz?

ik zou het echt doen voor de overtollige programma's eraf te doen.

Dan ga je bij config.scherm > programma's verwijderen de dingen eraf doen die je niet meer gebruikt. Ook bij deze computer > program files , kan je lege en/of ongebruikte mappen wegdoen....

dit doe ik soms al maar heb ondertussen delen van programma's gewist waardoor er nog stukken opstaan die ik niet terug vind . 2de optie is dat het restje constant vraagt om zichzelf terug te installeren en wat ik van ellende dan uiteindelijk ook doe.
    wat ik dan ook soms voorheb is dat ik van alles aan het verwijderen ben en uiteindelijk verwijder ik dan een programma dat ik vaak gebruik, omdat die dingen dus soms echt rare namen hebben.

vervolgens kan je ook warden en sleutels uit je register halen maar indien je daar iets weghaalt kan je het nimeer terugzetten...

geen idee wat dit is

Dan kan je vervolgens ook laten scannen op virus en/of spyware....

ik denk dat die dat uit zichzelf doet

Je kan nog defragmenteren ( alle progs,bureauaccesoires > systeemwerkset > schijfdefragmentatie...

dit doe ik ook regelmatig

Er zijn ook genoeg gratis programmas die je register kuisen enz.... Ik hoop dat dit is wat je bedoelt, veel plezier ermee!

de meeste dingen doe ik al. het is dus echt om die restjes eraf te halen en ook overbodige programma's te wissen die ik niet terug vind (die dingen hebben soms echt rare namen).

ps Je verwijdert nu toch regelmatig bestanden en cookies enz?

ja die wis ik ook regelmatig.

01Sirk
    Guest

Formatteren en alleen de dingen die je nodig hebt weer installeren? Wel eerst checken dat je alle cd-roms (Windows, Office, ...) nog hebt

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

Citaat van: 01Sirk
    Formatteren en alleen de dingen die je nodig hebt weer installeren? Wel eerst checken dat je alle cd-roms (Windows, Office, ...) nog hebt
    ik heb niet alle cd-roms want de school heeft al die programma's op mijn pc gezet

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    0

Installeer eens een programma zoals CCleaner of iets dergelijks? Dat is gratis, en je kan er op een makkelijke manier je pc mee schoon houden (en programma's verwijderen).
    [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

Citaat van: Tigger
    Installeer eens een programma zoals CCleaner of iets dergelijks? Dat is gratis, en je kan er op een makkelijke manier je pc mee schoon houden (en programma's verwijderen).

ik heb dat nu gedownload zal het eens proberen en laat dan iets weten

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    6

ik heb dat gedaan heb alles aangevinkt behalve iets van persoonlijke mappen.

toen het begon en al een tijdje bezig was kwam er opeens in een kadertje: kan de ordinaal 481 niet vinden in DLL-bestand iertutil.dll.

heb dat nog al eens tegen gekomen toen ik een programma verwijderde iemand een idee wat dat is?

en dan nog een vraagje wel niks te maken met het opkuisen van de pc. ik heb een youtube filmpje gedownload en zou daar nu alleen het geluid van moeten hebben hoe doe je dat?

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten