Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18
    sniff
    Guest

Scarlet, ik ontplof!!!

Ik ben met adsl, telefoon en gsm bij scarlet. Mijn telefoonlijn liep nog via belgacom en omdat ik daar alle maanden huur voor moest betalen heb ik dat omgezet naar scarlet zodat dit goedkoper zou zijn. Eerst vraag ik een pakket aan om ook digitale tv te hebben, hoor daar maanden niets van om dan, na zelf te bellen, te horen dat dit op deze lijn niet mogelijk is. Als ik dan zeg dat het toch wel duur is, bij scarlet bellen en bij belgacom de lijn hebben, wordt me aangeraden om een pakket te nemen van 40 euro. Daarin zit mijn huur van mijn vaste lijn, bellen, adsl en gsm abonnement. Nu hebben ze dat vorige week komen maken en vandaag krijg ik een mail dat de lijn is overgezet. Idd, ik hoor een bezettoon, dus ik neem die lijnen uit de doos uit de muur en steek ze in de modem die vorige week geinstalleerd is (zoals uitgelegt door die technieker). Blijkt dat enkel de telefoon werkt maar de fax (op hetzelfde nummer) blijft bezettoon geven. Ik wissel de draden, maar geen resultaat. Dan bel ik naar scarlet om daar doodleuk te moeten horen dat zij geen faxapparaten ondersteunen . Het enige dat ik kan doen is contact opnemen met belgacom, een lijn laten bijleggen en dan faxen via belgacom , dit kan toch niet Toen ik vroeg om onder het contract uit te komen (dit is 1 jaar bindend) krijg ik te horen dat ik 7 dagen heb om op te zeggen, aangetekend, (die 7 dagen zijn vandaag verstreken blijkbaar) en als ik dat toch nog doe en dat lukt, wordt mijn lijn afgesloten en ben ik ook mijn nummer kwijt. Dus moet ik nog snel "iets zien te regelen" met belgacom met het risico dat ik toch niet meer onder het contract uit kan.
    Ik ben zo kwaad he, ik zou die dus door den telefoon kunnen trekken hebben. Volgens hem worden de klanten daar op voorhand van op de hoogte gebracht, dus het ligt niet aan hen (aan wat dan, aan mijn oren???) Nu gebruik ik niet zo heel veel een fax maar ik heb die wel nodig om dieren door te kunnen geven en niet iedereen geeft zijn emailadres, sommigen willen het perse per fax. Dus wat nu?

Unica
    Guest

Re: Scarlet, ik ontplof!!!

Komaan; welke zever zeg!
    Het rare is dat je je fax niet even op die lijn kan zetten...

sniff
    Guest

Nee, die fax werkt dus gewoon niet, altijd bezettoon. Volgens die gast van scarlet kan het zijn dat het soms lukt maar dan krijg je problemen dat je lijn helemaal uitvalt. Er is volgens hem geen oplossing via hen voor een fax. Ik snap het ook niet he, dat heeft altijd gewerkt op 1 lijn, ik gebruik dat max 5 keer per week, ik kan daar toch niet die kosten voor doen zekers. Had ik het geweten, ik had gewoon helemaal naar belgacom gegaan ipv naar scarlet, maar soit, ik zit vast. Hoe is het mogelijk.

Unica
    Guest

Scarlet: ombudsdienst en proberen je contract te annuleren? > Het lag bij hen om je informeren, ik vind het trouwens on-done dat zij niet met faxlijnen werken.
    Speel op slim en ga nu even janken bij Belgacom, als je hen belooft "terug te keren" met al je spullen kunnen zij je misschien Scarlet helpen buitenkegelen?

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    46
    Reputatie Macht
    17

Dit neemt uw frustratie niet weg, maar je kan ook faxen via het internet (heb je wel een scanner voor nodig).
    * uit de as herrezen *
    alias titi - lid sinds 11/2002 [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/cool.gif[/img]
    Ónen i-Estel Edain. Ú-chebin estel anim.

sniff
    Guest

ik hang nu met belgacom aan de lijn. gaat me wel al zeker 12.5 euro meer kosten per maand

sniff
    Guest

Citaat van: Feniks
    Dit neemt uw frustratie niet weg, maar je kan ook faxen via het internet (heb je wel een scanner voor nodig).

ik heb een scanner

sniff
    Guest

Ok, heb net met Belgacom gebelt. Telefoon en adsl komen daar op 42.95 euro en mijn gsm abonnement zou 10 euro kosten, 55 min bellen inbegrepen. Het gratis bellen via vaste lijn is ongeveer hetzelfde, internet is bij scarlet 100 gb en bij belgacom 50 gb. Bij scarlet betaal ik dus 40 euro per maand voor alles, ook gsm (wel niet de belkosten maar die zijn rond de 5 a 7 euro).

Dit wil dus zeggen dat ik bij scarlet niet slecht zit, alleen die fax dus, en het feit dat ik me behoorlijk in 't zak gezet voel. Ook is het een risico om nog onder het contract uit te geraken volgens belgacom, dat zou wel lukken maar ik zou dan annulatiekosten moeten betalen en de gemaakte kosten van het installeren van die modem (wat gratis was).

Kort samengevat, ik moet gewoon mijn trots inslikken en een oplossing zoeken voor die fax, denk ik.

Dus, hoe werkt dat met die scanner? want die heb ik dus wel.

Nleke
    Guest

Citaat van: Feniks
    Ah, serieus?
    Daar wil ik ook meer over weten.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    12

Zou het een oplossing voor je zijn als je je faxen op je email adres ontvangt? If ja kan ik je wel helpen via pm. Kost je 18 euro voor nummer activatie and that's it.

Account zonder fax nr waarmee je enkel kan uitfaxen is gratis.
    Nr op die account activeren = 18euro.

Bestaand nr dat je nu bij Belgacom hebt kan je laten porteren naar 'mijn' voorgestelde provider, kost ook 18 euro. Je al bestaande nr kan je dan koppelen aan die gratis account en zodoende kan je uitfaxen via gratis software en inkomende faxen komen binnen via mail.

Nr porteren duurt om en bij de 10 werkdagen. Wel zelf je opzeggingsvoorwaarden bij je huidige provider in de gaten houden want moment dat je nr geporteerd wordt = opzeg contract bij de uiporterende provider. = Belgacom in dit geval.

Heb je pm gestuurd.

Faith is not the clinging to a shrine but an endless pilgrimage of the heart.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten