Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 15 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 142

Onderwerp: Ereader

Andastra
    Guest

Ereader

Of hoe dat ding ook noemt

Iemand ervaring daarmee? Ik lees enorm graag, maar 'k vind het niet gezellig om met alle grote lichten aan te moeten lezen 's avonds of met een helle spot boven mij, dus lees ik liever op mijn laptop, maar dat is ook nogal omslachtig, dus ik vroeg mij af of dit geen goeie oplossing zou zijn voor mij

Maar nu ken ik niemand die dat heeft en ik vraag mij af of het wel handig is. Of weet iemand een aanrader van merk ofzo?

Ik hoor het graag!

bloemkooltje
    Guest

Re: Ereader

Hahaha oke, ik las dus ere-ader ipv E-reader
    Ik heb er geen ervaring mee maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik vind het precies toch gezelliger met een gewoon boek ipv naar een scherm te staren, maar ik kan er niet over meespreken want ik heb het dus nog nooit geprobeerd.

goe bezig Legallybored has a little shameless behaviour in the past
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

Ik kan me net niet voorstellen op zo een e-reader te moeten lezen. Geef mij maar een boek uit papier, dat ik nog eens in alle richtingen kan plooien (mijn boeken zien er als vodden uit tegen de tijd dat ik ze uitgelezen heb .... bibliotheekboeken daarom niet aan mijn besteed, lol)

ni te stoppen rozeke is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    19

Yep, ik heb een Amazon Kindle DX Global Wireless. Leest super gemakkelijk, het past nog net in mijn sakoshe (niet onbelangrijk!) en ipv sukkelen met boeken en gewicht, zet ik daar gewoon alles op en ik heb mijn hele bibliotheek mee!