Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 15 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 142

Onderwerp: Ereader

Andastra
    Guest

Ereader

Of hoe dat ding ook noemt

Iemand ervaring daarmee? Ik lees enorm graag, maar 'k vind het niet gezellig om met alle grote lichten aan te moeten lezen 's avonds of met een helle spot boven mij, dus lees ik liever op mijn laptop, maar dat is ook nogal omslachtig, dus ik vroeg mij af of dit geen goeie oplossing zou zijn voor mij

Maar nu ken ik niemand die dat heeft en ik vraag mij af of het wel handig is. Of weet iemand een aanrader van merk ofzo?

Ik hoor het graag!

bloemkooltje
    Guest

Re: Ereader

Hahaha oke, ik las dus ere-ader ipv E-reader
    Ik heb er geen ervaring mee maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik vind het precies toch gezelliger met een gewoon boek ipv naar een scherm te staren, maar ik kan er niet over meespreken want ik heb het dus nog nooit geprobeerd.

goe bezig Legallybored has a little shameless behaviour in the past
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

Ik kan me net niet voorstellen op zo een e-reader te moeten lezen. Geef mij maar een boek uit papier, dat ik nog eens in alle richtingen kan plooien (mijn boeken zien er als vodden uit tegen de tijd dat ik ze uitgelezen heb .... bibliotheekboeken daarom niet aan mijn besteed, lol)

ni te stoppen rozeke is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    19

Yep, ik heb een Amazon Kindle DX Global Wireless. Leest super gemakkelijk, het past nog net in mijn sakoshe (niet onbelangrijk!) en ipv sukkelen met boeken en gewicht, zet ik daar gewoon alles op en ik heb mijn hele bibliotheek mee!

Ik ben ook niet ongevoelig voor de charmes van een klassiek boek, maar praktische overwegingen (plaatsgebrek in huis - ik lees nogal fanatiek en mijn aankoopgedrag is navenant , geen gesleur meer op vakantie en bovendien constant een boekenwinkel bij de hand dankzij die Global Wireless, niet vermoeiend voor de ogen!) hebben mij over de streep getrokken en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!!!
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

op dreef moucha is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    4

qua merk is Sony normaal wel een goed toestel (ik werk zo een beetje in de ICT-sector): http://www.sony.nl/hub/reader-ebook

Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    19

Mja ... ik moet zeggen: ik heb lang getwijfeld om er één te kopen, maar ik heb nooit getwijfeld aan dewelke - als ik er één zou kopen, moest het een Amazon Kindle zijn.
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

op dreef Lynn25 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    2

Adastra: ik heb ook (nog) geen, maar ik ben er wel serieus over aan het nadenken. Alleen de prijs houdt me zo wat tegen. Ik ken enkele mensen die een Kindle gekocht hebben, en ze zijn er heel erg tevreden over.

Rozeke: ik snap wat je bedoelt. Ik woon nu alleen, maar ik heb al mijn boeken bij mijn ouders laten staan omdat ik er gewoon de plaats niet voor had. 1000 boeken zet je niet zomaar ergens hé. Zo'n e-reader lijkt me alleen al daarom erg handig.

op dreef moucha is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    4

bij bol.com doen ze ook vaak acties. bv. pakketprijs voor e-reader + 10 boeken

Nu toevallig een actie met Sony. (ik ben geen sony freak hoor, louter toevallig :-))
    http://www.bol.com/nl/m/elektronica/...ers/index.html
    http://www.bol.com/nl/m/nederlandse-...ket/index.html

Andastra
    Guest

Waar heb je die dan gekocht, Rozeke?

Ik heb al eens in de Saturn gekeken naar die fel gekleurde, maar het duurde naar mijn gevoel veel te lang om een bladzijde 'om te slaan'. Is dat bij die van jou beter?

Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    19

Blz omslaan duurt nog geen seconde. Ik heb hem gewoon gekocht via amazon.co.uk . De prijs is trouwens gezakt. Volgens mij zit de iPad daar voor iets tussen ...

Kijk maar eens naar de beschrijving van de Kindle op Amazon. Je kan er veel formaten mee lezen (niet allemaal, maar er bestaan converterprogramma's!), hij ondersteunt PDF, je kan het scherm roteren, ...

Ik gebruik hem quasi dagelijks (anderhalf uur ongeveer) en de batterij gaat zeker 2 weken mee.

Of je kiest voor de Kindle of de Kindle DX is denk ik een persoonlijke keuze. Ik heb de DX gekozen omdat hij iets groter is. Je kan de 2 vergelijken op de website.

Bladwijzers

Forum rechten