Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Welke GSM?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Reputatie Macht
    10

Welke GSM?

Welke GSM hebben jullie? Zijn jullie tevreden?

Ik wil dus een nieuw GSM toestel kopen, de mijne is nu 3,5 jaar oud, en begint het te begeven. Wanneer iemand mij opbeld, krijg ik alleen de laatste 3 seconden ofzo het beltoontje te horen, daarvoor geen geluid, wel trillen. Mijn verbinding valt ook regelmatig weg. Tijd voor iets nieuws dus.

Ik heb het heel erg voor de smart phones van tegenwoordig. Voor de toestellen van Samsung spreken mij aan qua look... (Samsung Star, Samsung Preston...)
    Looks zijn natuurlijk niet alles, dus vernam ik graag van jullie welk toestel jullie hebben, en wat de voor en nadelen zijn...
    Tess, the light of my life
    28/01/2008

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    0

Re: Welke GSM?

Ik heb de samsung star Pink

erg tevreden over..touchscreen en gemakkelijk te gebruiken.
    leuke camera,je kan er gemakkelijk mee op internet en zeker niet ingewikkeld

Is de trotse mama van twee flinke zonen
    Jaimy 10/05/2002
    Milan 26/09/2010

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Eerste links, tweede rechts en daar vraagde het nog ne keer....
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

Heb mij vorige week een Nokia 5320 aangeschaft. Heel goed toestel met touch screen, makkelijke agenda, gps, enz enz
    Kostprijs 139 euro. Koopje bij de phone house.
    "I laid her down under the old oak. Seeing it all blossom forever more."

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    7

Ik heb een LG GW300.Heel content van.
    Mama van Hannelore geboren op 02/03/2005
    NO RULES!!!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Ik heb een Nokia E71 smartphone. (ziet eruit als een Blackberry)
    Heel tevreden van. Ik moet wel de helft van mijn gebruiksaanwijzing nog doorlezen, ik denk dat ik de helft van wat hij kan nog niet weet

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    13

HTC Diamond 2. Draait op Windows mobile, ben er super tevreden over.

Guest

Heb zelf een Nokia 2760, maar die zijn denk ik uit de handel ... Als ik op dit moment één zou moeten kopen, zou het een Nokia 2720 worden (eigenlijk de "opvolger" van die 2760).

Veel hangt ook af van wat je verwacht van je gsm ... Dient dat ding enkel om te bellen en te sms'en, ga dan voor iets simpels en goedkoop (fototoestel staat tegenwoordig op nagenoeg elke gsm, zelfs de goedkope).
    Wil je liever extra gadgets, spelletjes, touchscreen, ... kijk dan inderdaad naar iets duurdere ...

Waarom Nokia 2760 bij mij?
    Mijn gsm dient om te bellen, sms'en, als agenda en als wekker ... Dat doet ie allemaal prachtig en internet, spelletjes en toestanden heb ik echt niet nodig (het enige spelletje dat ik af en toe gebruik - omdat het er nu éénmaal opstaat - is Sudoku).

Daarnaast wou ik wel liefst één die dichtklapt (nog heel weinig te vinden tegenwoordig!), omdat de vorige na een half jaar met een kapot scherm zat. Het scherm laten vervangen zou mij meer gekost hebben (+ was ik hem zoveel weken kwijt) als gewoon een nieuwe kopen ...
    Daarenboven hebben mijn ouders dezelfde. Ik had dus op voorhand wel al es gehoord naar de degelijkheid.

Ik heb een camera erop, maar gebruik hem nagenoeg nooit. Ik heb radio, maar word zot van die kleine oortjes en de storingen onderweg (plus dat het enorm slopend is voor mijn batterij). Gebruik ik dus ook maar weinig en enkel als ik een beetje storingsvrij kan luisteren, voor bijvoorbeeld het nieuws.

GSM heeft iets van een 50 à 60 euro gekost overigens. Als ik echt gewild had, had ik iets goedkoper kunnen gaan met dezelfde functies, maar ik was het ding liever niet nog es kwijt na een half jaar door een kapot scherm en wou dus echt wel een dichtklappende.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    12

ik ben juist overgeschakeld naar een nieuw tijdperk: touchscreen. . Ik heb nu een Samsung GT-S5560. Gelijkaardig met die van jessica
    Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Reputatie Macht
    10

Milnisk, die was ik ook al tegengekomen in mijn zoektocht. Dat is de opvolger van Jessica's GSM.
    Ik ga vrijdag of zaterdag eens informeren in de winkels.
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!
    28/01/2008

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Reputatie Macht
    10

@ Milnisk, nog een vraagje. Valt dat mee om mee te werken zo'n touchscreen? Heb je al minpuntjes gevonden aan jou toestel, of ben je helemaal tevreden?
    28/01/2008

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten