Schakel eens over naar Hotmail van MSN.
Veel beter.
Ik gebruik zeker al zeven jaar incredimail,nooit problemen gehad.
Sinds deze week krijg ik problemen,die vermeld het volgende (ERR internal server error).
Dus ik instaleer de update er van nog lukt het niet.
Verwijder me account,voeg me account opnieuw toe en nog krijg ik het zelfde.
Heb zelf al geprobeerd om opnieuw te instaleren er boven op,en nog steeds geef die de zelfde fout.Ook bij het aanmaken van me acount zeg die verkeerde wachtwoord,terwijl die al jaren het zelfde is.
Nu ben ik het moe op dit moment kan ik die niet uitvegen,belangrijke mails staan er in.
Dus wie kan me een emailprogramma aanraden,die gemakkelijk in gebruik is.
Windows mail heb ik reeds in gebruik voor me werk.
De stilte is als slaap, zij verfrist de wijsheid.
Schakel eens over naar Hotmail van MSN.
Veel beter.
Waarom niet de gewone van je provider?
Alle belangrijke mails gaan hier via telenet, incredimail al jaren geleden eruit gegooid, via hotmail laat ik een paar onbelangrijke nieuwsbrieven toekomen, net als bij gmail.
Voor mij niks beter dan het origineel.
Formally known as Seahorse, member since 2004.
K; How pathetic can you be?
Kan je in Windows Mail niet 2 accounts beheren?
Tess, the light of my life
28/01/2008
hier heb ik ook telenet.
Voor incredimail gebruikte ik outlook express.
Door vrienden ben ik verandert.
Nu heb nog een hotmail ook maar gebruik die niet.Het is ook een andere emailadres.
Ik durf bijna denken dat je zowel bij telenet als Belgacom 5 accounts per mailbox hebt.
Anders Hotmail vind ik makkelijk om die nieuwsbrieven op te zetten als je inschrijft op gelijk welke site. Van mij is dat nu en dan es inloggen om te wissen :-)
Hotmail word bij mij zelde bekeken tot ik het er aan denk en meestal zitten er al meer dan 200 mails in die je dan zelf niet eens meer bekijkt.Soms is het van een viertal maanden.
Alvast bij windows mail ja je twee accounten hebben,je moet alleen kiezen welke email dat je wil zien.
Bladwijzers