Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25
    aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Mobistar - zouden ze door de bomen het bos niet meer zien ?

Ik heb 2 weken geleden mijn Best Deals abonnement opgezegd bij Mobistar. Ik bel niet echt veel en op 1 maand tijd was er 2 keer een probleem waardoor ik toen niet kon bellen op een ogenblik dat ik echt m'n gsm wel nodig had ...( 1 keer die algemene panne, maar OK het was voor iedereen zo)

Nu ben ik terug op Tempo overgeschakeld, dus zelf je kaart herladen. De eerste herlaadbeurt : 10 € + speciale actie, als je binnen de maand herlaad krijg je 60 belminuten gratis. Intussen ook een code extra om in te geven op de website (sms'jes gratis)
    Een paar dagen geleden beslis ik om nog eens voor 10€ te herladen om die belminuten te krijgen waarvoor ze en sms stuurden... Ik krijg een sms, dat ik 10 % van m'n herlaadbeurt extra krijg (1 hele Euro ??!!) en die blijft een hele periode geldig
    Ook terug code om op website in te geven enz.

Nu dacht ik : ik probeer eens via te klantendienst te bellen en te vragen hoe die acties nu juist in elkaar zitten. 'k Heb toch sterk de indruk dat alles wat door elkaar loopt en ze het zelf niet goed meer weten.

Tja, eerst een paar keer door dat menu en druk 1, druk 2, druk ... Uiteindelijk wachten op "een medewerker" en "de wachttijd bedraagt meer dan 2 minuten" ('k sprong al een gat in de lucht want minder dan 15 minuten had ik nog nooit meegemaakt. Na 12 minuten heb ik het opgegeven, en toen zag ik een sms van Mobistar dat er 5 € toegevoegd werd op m'n kaart.

Volgens mij weten die zelf toch niet meer waarmee ze bezig zijn ! Hebben jullie dat ook voor bij Mobistar ?

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Re: Mobistar - zouden ze door de bomen het bos niet meer zien ?

Citaat van: may_be
    Tja, eerst een paar keer door dat menu en druk 1, druk 2, druk ... Uiteindelijk wachten op "een medewerker" en "de wachttijd bedraagt meer dan 2 minuten" ('k sprong al een gat in de lucht want minder dan 15 minuten had ik nog nooit meegemaakt. Na 12 minuten heb ik het opgegeven, en toen zag ik een sms van Mobistar dat er 5 € toegevoegd werd op m'n kaart.

Volgens mij weten die zelf toch niet meer waarmee ze bezig zijn ! Hebben jullie dat ook voor bij Mobistar ?

Die indruk heb ik soms ook ja. Gelukkig bellen zij mij op en heb ik hun -hout vasthouden- niet vaak nodig.
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Indien ze mij vandaag opbellen , dan "zijn alle medewerkers in gesprek en bedraagt de wachttijd meer dan 20 minuten"

Dan had ik eens toegezegd voor een abonnement dat je op ieder ogenblik kan stopzetten ... Je krijgt gewoonweg niemand aan de lijn, uiteindelijk ben ik een winkel moeten binnenstappen.

Ik geraak echt gefrusteerd door hun onbereikbaarheid

Al 10 jaar ben ik er klant, maar veel kan ik er nu niet meer van verdragen hoor

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    4

Mij bellen ze ook altijd zelf op om te zeggen dat'k een te duur abonnement heb. Ik laat ze dan altijd maar hun hele parlé doen waar'k soms de ballen van snap en dan mogen ze't van mij wijzigen. Maar de laatste keer belden ze me ook en ze mochten mijn abonnement wijzigen, maar de dag nadien hing er al een andere aan de lijn die me ook goedkoper wou laten bellen. Volgens mij draait het daar inderdaad soms in de soep. 1 voordeel, mijn laatste rekening was wel 20 euro minder :-) Hopelijk blijft dit zo...

cat
    cat is offline.
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Apr 2004
    Reputatie Macht
    18

Wij krijgen hier op het werk regelmatig telefoon om over te schakelen op Mobistar (en je krijgt daar geen woord tussen). Ik laat die ook heel de uitleg doen om dan te zeggen dat wij met onze gsm's en vaste telefoonlijn al 3 jaar klant zijn bij Mobistar
    Om nog maar te zwijgen over de momenten dat ze 2 keer per dag bellen
    Wil je aandacht of een koekje?

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    3

Hier het zelfde probleem. Vraagt je extra uitleg dan weten ze de helft van de keren mahet niet antwoord of ze geven je de verkeerde.:/
    Doe wat je wilt, roddelen doen ze toch!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

Telkens wanneer ik mijn Tempo-kaart herlaad, krijg ik even later telefoon van Mobistar. Mijn man heeft hetzelfde voor. Proberen ze ons een abonnement aan te smeren. Mijn eerste tactiek was om snel te zeggen dat ik niet geďnteresseerd was en na een tijdje op te leggen (want die blijven doorgaan). Nu heb ik ze al een paar keer heel hun verhaal laten doen om dan weeral te zeggen dat ik niet toehap, maar dat levert niets op buiten tijdverlies voor mij. Volgende keer antwoord ik misschien best iets in de trant van 'al onze medewerkers zijn bezet...'
    Atheism is a non-prophet organisation

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: Bashful
    Telkens wanneer ik mijn Tempo-kaart herlaad, krijg ik even later telefoon van Mobistar. Mijn man heeft hetzelfde voor. Proberen ze ons een abonnement aan te smeren. Mijn eerste tactiek was om snel te zeggen dat ik niet geďnteresseerd was en na een tijdje op te leggen (want die blijven doorgaan). Nu heb ik ze al een paar keer heel hun verhaal laten doen om dan weeral te zeggen dat ik niet toehap, maar dat levert niets op buiten tijdverlies voor mij. Volgende keer antwoord ik misschien best iets in de trant van 'al onze medewerkers zijn bezet...'

Helemaal dezelfde situatie als ik! En toch maar niet begrijpen dat ik bij mijn Tempo herlaadkaarten wil blijven
    Maar mevrouw : wilt U dan niks besparen? Waarom niet?
    Music is a connection to a higher power.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    9

Tis wel begrijpelijk dat de helpdesk moeilijk bereikbaar is, ze zijn allemaal bezig met klanten op te bellen om hen abonnementen aan te smeren .

Guest

Of met te proberen recht te krijgen wat ze zelf krom zetten ...

Heb zelf een Mobistar-abonnement ... Da's gelinkt aan dat van mijn ouders hun gsm's, die hun vaste telefoon, hun internet, hun fax en hun bankcontact in de winkel. 1 rekening, 1 abonnement.

We zijn overigens "light" begonnen, maar omdat ze maar bleven dringen uiteindelijk helemaal naar hen overgegaan.

Sinds de volledige overstap (een half jaar geleden) nog niks anders dan miserie gezien ... Dan weer de vaste telefoon die uitligt, tesamen met internet en bancontact, dan weer één van de gsm's die plat gaat, dan weer internet dat een week plat ligt, dan weer alleen de vaste telefoon, ... enzovoort.

En dan zeggen dat mijn ouders hun vaste telefoon en dergelijke echt wel continu nodig hebben!

Tegenwoordig hebben ze al het "schitterend" plan dat als de vaste nummer plat ligt mijn moeder Mobistar kan bellen (jep, ook via die speciale nummers met een kwartier wachttijd of meer) en ze dan na een kwartier uitleg - afhankelijk van wie je treft en hoe die is opgeleid - eventueel de vaste lijn kan doorschakelen naar 1 gsm ...
    Dat klanten mijn ouders tenminste kunnen bereiken op dat moment (na een uur ofzo).

Mijn moeder heeft weinig zin om op te zeggen gezien de verschrikkelijke opzegvergoeding (eerder opzeggen is contractbreuk). Plus dat de hele installatie ook 5 weken heeft geduurd + ettelijke draden doortrekken naar boven (door mijn vader) ... Maar eerlijk gezegd is ze hun kuren na een half jaar al beu ... Nog 1.5 jaar contract te gaan.

Voor dat abonnement heb ik 7 jaar bij Base gezeten met prepaid kaart ... Nooit last gehad van opdringerige telefonisten die hun abonnement kwijt moesten raken ...
    Nu gelukkig ook niet ... Ze bellen "gelukkig" op de vaste lijn en als die al werkt beantwoordt mijn moeder die .
    Ook Proximus heeft intussen bloed geroken overigens, want die hangen ook minstens 2 keer per maand aan telefoon "om es te komen praten" .

Op straat krijgen ze ne vriendelijke "sorry, maar 'k heb al een abonnement" van mij overigens ... Dan morren ze wat en willen ze nog wat proberen ("wij zijn goedkoper" en dergelijke), maar tegen dat ze dat goed en wel hebben uitgesproken ben ik al verder ...

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten