Mijn vriend heeft dat ook voorgehad een paar maanden geleden. Hij heeft een mailtje gestuurd naar hotmail, moest een formuliertje met wat vragen invullen en enkele dagen later was zijn account weer gedeblokkeerd.
Hey!
Sinds gisteren krijg ik constant de melding dat mijn hotmail account geblokkeerd is. Nu moet ik een code naar mijn gsm laten verzenden om het te deblokkeren, maar ik krijg die code maar niet!
Iemand die een andere manier kent om terug op mijn mails te raken?
Mijn vriend heeft dat ook voorgehad een paar maanden geleden. Hij heeft een mailtje gestuurd naar hotmail, moest een formuliertje met wat vragen invullen en enkele dagen later was zijn account weer gedeblokkeerd.
Probeer later nog eens. Ik heb dat ook eens gehad.
Of iemand heeft je wachtwoord veranderd. Dat is dan minder goed nieuws.
Als ik mijn tanden wil laten zien, dan glimlach ik!
Dat is hier al eens aan bod gekomen een paar maand geleden.
Door eens grote kuis te houden in de contactpersonen en het paswoord te wijzigen is het uiteindelijk toch gelukt.
Ik heb toen de raad opgevolgd die door verschillende mensen gegeven werd. 't Was eind vorig jaar, begin dit jaar +/-
Ik had het gisteren ineens ook voor. Ik had wel een ander mailadres opgegeven en heb de code naar die e-mail laten sturen. Ondertussen is alles in orde. Mijn moeder (die niet op hetzelfde adres woont) had het 3 dagen geleden voor, dus je bent zeker geen alleenstaand geval.
Ik heb dat formuliertje gisteren laten invullen, maar heb nog geen antwoord... Moet ik misschien enkele dagen geduld hebben?
Ik krijg mijn msn gewoon niet meer geopend!
Wanneer ik mijn paswoord intyp en op "ok" klik komt er een foutmelding!
Zijn er problemen met de chat?
* 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
* Sterretje (* 1/2/2011)
msn doet al een paar dagen moeilijk bij mij.
Ik krijg het gewoon niet meer geopend!
Geef m'n paswoord in en verder krijg ik direct een foutmelding! grrr
* 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
* Sterretje (* 1/2/2011)
Bizar genoeg geraak ik er de laatste dagen overdag niet op en 's avonds zonder problemen. Snap het ook niet goed.
Bladwijzers