Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Reputatie Macht
    17

8 - Nieuwe digitale zender

Iemand naar de nieuwe digitale zender 8 gekeken gisteren ? Ik alvast wel.

Ik heb gisteren naar 'The Wire' gekeken en ik ga dit volgen. Andere goeie series die ik al gezien heb (meestal op een ontieglijk laat uur): Carnivale en The Sopranos. The Wire is sinds enkele weken op BBC One maar veel te laat ook al weer dus 8 komt voor mij veel beter uit. Of dit een blijver wordt, valt nog af te wachten maar ik vind het in ieder geval wel een goed initiatief.
    Tuinkabouters, koekoeksklokken en roze flamingo's zijn kitsch [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/Phoe.png[/img]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    12

Re: 8 - Nieuwe digitale zender

heb geen digitale tv, maar hun aanbod ziet er super uit!
    Out of my mind, be back in 5 minutes! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/whistle.gif[/img]
    trotse mama van twee kapoentjes

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Reputatie Macht
    17

Ja ik vind dit echt een aanwinst. De vraag is natuurlijk of zij voldoende kijkers (en dus interessant voor adverteerders)gaan kunnen aantrekken. Nu worden topseries op normale uren uitgezonden, een dikke plus. En hoef ik mij niet bezig te houden met illegaal downloaden ofzo. Ik ben daar overigens te lui voor
    Tuinkabouters, koekoeksklokken en roze flamingo's zijn kitsch [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/Phoe.png[/img]

Goofy
    Guest

Mij spreekt het niet echt aan eigenlijk...

Guest

8? nog niet gezien in mijn lijstje. Moet ik dadelijk eens dringend achter zoeken op telenet digitaal.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

De meeste Amerikaanse series die ik wil volgen download ik eigenlijk al dus ik weet niet of ik nog veel zal hebben aan de zender, die dingen durven nogal ns opstapelen bij mij en op een harde schijf is dat niet direct een probleem. DMaar die digibox staat eigenlijk altijd al vol genoeg, als ik daar nu nog een aantal series ga opstapelen komt dat nooit meer goed

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    18

staat ook op zender 8 he...

ik ben superfan van het liedje "it's busyyy, it's busy tiiime"

Is zo'n clipke dat ze af en toe uitzenden maar vind het super hihi
    Tantekeeeuuu