ja ik wel, maar ik vind het de laatste tijd niet zo leuk. Zeker niet met dat kind in het bad. Vond ik er net wat over. ietskes teveel miserie, ietskes te weinig fun.
Nog iemand hier die dat plezant vindt? Zo lekker bij z'n haar gesleurd ...
ja ik wel, maar ik vind het de laatste tijd niet zo leuk. Zeker niet met dat kind in het bad. Vond ik er net wat over. ietskes teveel miserie, ietskes te weinig fun.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
Wie is jullie favoriet eigenlijk?
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: ik vind de psychiater fantastisch![]()
Ik mis Willemijn!!!!![]()
Net omdat het vaak met de haren getrokken is, moet ik er mee lachen. Ja,ik geef toe, ik kijk ... Pure ontspanning.
Al een glimp van Tipiwan opgevangen, dat belooft.
Op de stoel bij de psy is hilarisch, zo'n duts!
"Moartin Moareeerro" (spreekt zijn eigen naam zo uit) is zo'n lul, en geeft me spontaan lachkriebels, net als dat specialleke Yari: zijn gekke bekken staan hem goed.
Verder mogen ze Daniël Boissevain zo aan me voorstellen! (Tom)
Cats don't feel threatened by your intelligence.
Ik vind Tom vooral een mooie stem hebben.![]()
2 wkn geleden dinsdag een aflevering van bekeken en vond het nog redelijk verteerbaar tot mijn verbazing...
Al ergerde ik me aan da mens wiens dochters lief een kleurtje had en ze dat totaal ni verkroppen en daar te pas en te onpas lucht aan gaf...
Nu ja, da viel natuurlijk in't niets in vergelijking met haar slecht oppassen op het kindje da in bad zat...
Wa is er dan gebeurd met da kindje?
What you see, ain't what you are getting
Ahja, Claire dus. Haar dochter heeft haar wel proberen te vermoorden 1 of 2 seizoenen geleden. Maar dat is geen reden om neer te kijken op een vriendje met kleurtje. Voor de rest is ze vreselijk hautain maar momenteel opgenomen voor alcoholmisbruik.Citaat van: Freekje
Valt het op dat ik fan ben?Zolang je het leuk vindt...
Ja, da alcoholmisbruik zag ik tussen de regels wel...
Hmm, ze had er problemen mee dat haar huidige schoonzoon een kleurtje omdat wat de anderen zouden denken... Maar degene die die garage uitverkoop organiseerde, nodigde da meiske en haar vriend uit, dus als haar vriendinnen al hun neus ni ophalen voor hem, waarom blijft ze er moeilijk over doen
En met zo'n rotkarakter kan ik wel begrijpen waarom die dochter haar moeder wou vermoorden![]()
What you see, ain't what you are getting
kreeftman, je mag Gooische vrouwen écht niet serieus bekijken.![]()
Bladwijzers