Mijn moeder, en wel 2 keer per dag, herhalingen en al en op art ook![]()
kijkt er iemand naar sturm der liebe (storm of love) op vitaya?
... vraag ik heel voorzichtig...
is niet echt hoogstaande televisie ik weet het maar zo verslavend
Mijn moeder, en wel 2 keer per dag, herhalingen en al en op art ook![]()
niet giftig...gewoon kippig !
inderdaad ja kan 't twee keer per dag zien op vitaya.
schept mogelijkheden
art ken ik niet
Als ze tijd heeft kijkt mijn moeder daar ook naar. Soms kijkt het 9-jarig zusje mee.
Heel af en toe werp ik ook eens een blikje als het net opstaat. Inderdaad geen hoogstaande televisie maar ik vind het soms echt wel fantastisch, met al die intriges.
Music is what feelings sounds like.
Ik kijk als het kan elke avond zeker al een jaar en vind het heel goed!!
ik kijk op vitaya om 18 uur..
Het verleden bestaat niet meer,de toekomst kunnen we niet voorspellen!!
ah ok, toch enkele fans (of familie van).
ik kijk ook regelmatig op de showbizzsite, daar kan je de korte inhoud -tot een aantal weken verder- lezen. de "spanning" is er dan wel af maar daar lijkt het mij precies niet om te gaan. het is gewoon een uurtje verstand op nul en blik op ... Fürstenhof.
't is gewoon geweldig! :-)
Mijn ouders kijken hier al van in het begin naar. Zat hen er steeds mee uit te lachen... totdat ik enkele weken in verlof was. Heb er tijdens mijn verlof dagelijks naar gekeken. Nu kijk ik er af en toe nog eens naar.
Hallo iedereen ik ben Patricia en ik kijk als sinds een jaar naar Sturm der liebe.
Ik ben nu ook online beginnen kijken naar de eerste seizoenen en heb nu het eerste seizoen helemaal gezien.Maar ik kan nergens het 2de seizoen vinden.Is er iemand die mij kan helpen of weet waar ik het kan vinden?Alvast bedankt.
Bladwijzers