Ik denk dat ze vermoedde dat die madam het machien opgezet had terwijl ze er zelf voor stond. Om zo blauwe plekken en schrammen te veroorzaken. En ze was al een verdachte toen....
Ik heb een vraag bij de laatste aflevering van code37, die over die verkrachting met een tennisracket...
Toen Hannah plots haar "frank" viel omdat die nieuwen de afstandbediening van dat ballenmachine niet vond en ze wist dat die uitbaatster dat zou hebben... Hoe wist ze dat dan? Want daardoor komt alles uit en ik weet maar niet hoe ze daar op komt...
Ik denk dat ze vermoedde dat die madam het machien opgezet had terwijl ze er zelf voor stond. Om zo blauwe plekken en schrammen te veroorzaken. En ze was al een verdachte toen....
Omdat de blauwe plekken die de verdachte had, niet overeenkwamen met de blauwe plekken van het meisje dat wel effectief geslagen was geweest.
Je ziet haar toch zo naar haar arm kijken?
I am the sweetest drug!
Uki inside!
oei da had ik precies gemist dan, merci!
Fear makes the wolf look bigger (femistyle)
iemand een idee wat er met de moeder v hannah gebeurd is en hoe de vader erbij betrokken is?
daar gaan we nog efkes moeten op wachten, denk ik. Da's juist de plot van het verhaal hé.![]()
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
Volgens mij heeft dieje pa van Hannah iemand de opdracht gegeven om de ma uit de weg te ruimen en zo te laten lijken alsof het echt een accident was ofzo...
Ik ben maandag vergeten op te nemen![]()
Ik denk ook dat het zoeiets is. Waarom zou hij anders van die rare telefoontjes doen...
Volgens mij heeft dieje pa van Hannah iemand de opdracht gegeven om de ma uit de weg te ruimen en zo te laten lijken alsof het echt een accident was ofzo...Citaat van: Mari_Posa
Ik ben maandag vergeten op te nemen![]()
Ik denk eerder dat die pa een prijs op die mannen hun hoofd heeft gezet of zo...
Ge bedoelt dat hij die mannen "zelf" uit de weg ruimt (door bv nen huurmoordenaar) een beetje "recht in eigen handen nemen?"
Bladwijzers