Vond inderdaad het onderonsje teveel.
En duurde zo lang vond ik.
Geen schwung erin
Iemand gekeken?
Ik vond het ....niks.
Het ging lijken op de Rode Loper, maar ik vind het bter bij de Rode Loper dat daar telkens iemand op zijn eentje stond te presenteren.
Het spel tss Evi en hare co-presentator vond ik niks.
Het leek totaal ni spontaan, netjes ingestudeerd en het gelul tussenin stoorde mij zelfs.
Mss sta ik alleen met mijn gedacht en is de rest hier big fan, maar ik moest het toch effe kwijt
Vond inderdaad het onderonsje teveel.
En duurde zo lang vond ik.
Geen schwung erin
vergeten kijken,
maar als er al iemand zegt dat het gespeeld en niet spontaan is, dan zal ik dat zeker en vast ook vinden, ben nogal een kritische tv-kijker/commentator ;-)
morgen eens proberen kijken
mijn kritische ogen zien hier toevallig de herhaling, inderdaad.. niet spontaan en wat saai
(en ik heb Evi sowiso niet graag, zoals zovele bv's)
Dit vind ik Evi haar minste prestatie, mss moet het nog loslopen, maar dat hadden ze ook al een paar maanden kunnen oefenen zonder opnames eh hihi
Int nieuws (ik kijk altijd op vtm) is dat ook zo: de nieuwslezer zegt iets over sport en gaat dan naar de sportverslaggever,
"eh dingske"
"ja Birgit dat klopt want" en dan kijken ze weer naar 'ons'
zoooo gemaakt!!!
en dan da van K3: heeeeel belangrijk dat er een oorbel ni meewerkt
of da van Dina: ze wilt dan toch éne keer der iets over zeggen, .... wat heeft ze gezegd? wat wij al wisten....
en het item dat Jani heeft: wat hebben we bijgeleerd? niks (ja da ge propere schoenen moet aandoen vo een première en da ge de kraag van een hemd ni over een gilet doet. Totaal overbodig allemaal..
pfffrrrtt
toch morgen mss nog ne keer kijken, om te zien of het stillekes betert...
Bladwijzers