Wij volgen het al een paar maand op de NL zender, soms vind ik een aflevering wat minder, maar ik blijf wel kijken!
Sinds gisteren eindelijk bij ons op tv (2be) maar ik kijk al langer via internet en deze muzikale series is echt m'n nieuwe verslaving geworden! Wie kijkt er nog?
Wij volgen het al een paar maand op de NL zender, soms vind ik een aflevering wat minder, maar ik blijf wel kijken!
Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!
Heb gisteren ook gekeken! Ik was al wat aan het "jammeren" dat het bijna gedaan was, toen ik zag dat er nog een aflevering volgde!Ik blijf zeker kijken, ben na deze 2 afleveringen al verslaafd en zou het niet willen missen!
Heb gisteren gekeken, meteen verslaafd. Heb net via you tube van al veel liedjes gezien, want ik zocht nog eens naar "push it", hilarisch gewoon.
Maar, Dulcinea, hoe kan ik kijken via internet? Moet ik daar voor betalen, heb geen kredietkaart.
Want, partner was gisteren toevallig weg, maar kwam laatste 15 minuten nog kijken toen hij binnenkwam. Zijn reacties vergalde mijn kijkplezier, wil dus via internet verder kijken, want kan niet van de tv opnemen.
Ik download alles via internet en kijk ze dan via m'n man z'n X Box gewoon op de tv, maar er zijn bepaalde sites waarop je tv series ook gewoon gratis kan bekijken oa deze http://www.tvdex.org/watch-tv-online/
In Amerika zitten ze al veel verder dus je hebt al redelijk wat in te halen
Glee is gewoon enorm ontspannend voor mij, ben sowieso al fan van musical en in series is zoiets gewoon nog nooit gedaan, het is wel jong maar dat stoort me eigenlijk geen moment. Ik ga er volledig in mee, en m'n man ook![]()
Leuk dat je man fan is. Ben ruim 2 keer zo oud als doelgroep, maar stoort mij niet. Muziek uit jaren 80 is ruim aanwezig.
Hoe download je het dan? Want via http://www.tvdex.org/shows/glee/season-1/acafellas en dan op play drukken, krijg ik niets te zien, alleen die stomme eekhoorn van de reclame.
Het is gelukt!
Ik vind dat daar veel te veel in gezongen en gedanst wordt![]()
En in feite moeten ze dat om 19 u uitzenden, want dat is toch voor kinderen?
Ik vind het niet voor kinderen, althans, geen jonge kinderen. Muziek is vaak van lang terug, sommige teksten kunnen jongeren niet eens begrijpen. Het is duidelijk door een team late dertigers, begin veertigers geschreven. De serie is daarom commercieel interessant, omdat veel leeftijdsgroepen zich erin kunnen vinden.
IK BEN FAN
Hun vertolking van het nummer van Kanye west was geweldig![]()
Where the hell is my Ken????
Bladwijzers