Ben het aan het opnemen.Heb er een voorstukje van gezien en het was toen al emotioneel.
Iemand ook Koppen aan het kijken momenteel?
HEt is een documentaire over de morfine-verslaving van Kim Kay en haar herstel.
Ik zit hier echt met mijn mond vol tanden.
Kom op Kim, je kan het!
Mannen op een vrouwen-forum zijn meer gay dan ze zelf willen toegeven!
Ben het aan het opnemen.Heb er een voorstukje van gezien en het was toen al emotioneel.
Zo pijnlijk om te zien... . En misschien wordt het inderdaad haar afscheidsvideo.
Zéér moedige vrouw maar ik voelde gewoon op voorhand -voor ze het zeiden- dat het fout ging aflopen....
Music is a connection to a higher power.
ja spijtig dat ze is hervallen,ik denk niet dat je er volledig kunt van "genezen" maar ik wens het haar zeker toe. ze heeft al veel meegemaakt te veel eigenlijk
trotse mama van Darinka en Axel
ja spijtig dat ze is hervallen,ik denk niet dat je er volledig kunt van "genezen" maar ik wens het haar zeker toe. ze heeft al veel meegemaakt te veel eigenlijkCitaat van: cyke06
Inderdaad!
Zo mager en breekbaar dat ze eruit zag ocharme.
Erg om te zien hé... Het moet pijnlijk zijn om tegen iets te moeten vechten waar je je geen man (vrouw) over voelt..
Ken Kim en familie en ze heeft idd al super veel meegemaakt. Is heel confronterend als je haar dan tegenkomt...
Hopelijk lukt het haar toch, voor haar en de mensen rond haar.
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
shit net thuis en heb het gemist !! doemme toch!
wat bedoelen jullie met afscheidsvideo? gaat het er zo slecht mee?
Zou ik dat ergens kunnen herbekijken??
Ik ben het aan't opnemen, ken haar ook van vroeger en ze heeft idd al veel teveel meegemaakt voor een jong persoon. Had een tijdje geleden in Dag allemaal gelezen over haar verslaving, ik had geen Idee dat ze er zo erg aan toe was![]()
Ben er echt niet goed van.
Hoop van harte dat ze er boven op komt.
Wat is me wel afvraag zou een morfine verslaving erger zijn dan een gewone andere verslaving, bedoel met het zicht om af te kicken?
recepten enkel per pb.
Bladwijzers