Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Onderwerp: brugge - antwerpen

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    20

brugge - antwerpen

weet er iemand of je in brugge:

- kan shoppen?
    - lekker kan eten?

ik ga morgen naar oostende naar een kuuroord maar aangezien ze regen geven zou ik daarna graag naar het zandsculpturen-ding gaan en mss daarna gaan winkelen en eten.

wette gijle da? kunde da da? [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

want op de site vind ik nix van "shoppen en eten" [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img]

son
    son is offline.
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2003
    Reputatie Macht
    12

Re: brugge

Gerust naartoe gaan hoor [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
    Er zijn heel mooie winkels, vooral de Steenstraat, maar wel echt duur aan het worden,
    Als je op de markt bent, zie je op de hoek een handtassenwinkel Delvaux, daar moet je afgaan, dan kom je aan een heel klein steegje aan je rechterzijde, ga daar maar binnen, de zaak noemt : DE GERRE, heel mooi om iets te drinken, en verderop de straat is een restaurant waar je echt heel veel combinaties van mosselen kunt vinden, maar de naam ontbreekt me,
    wou dat ik mee kon gaan, Brugge is echt een mooie stad
    geniet ervan [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img]

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Leeftijd
    57
    Reputatie Macht
    22

Ik vind het plezant wandelen in Brugge,maar echt shoppen [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] het ligt allemaal wat ver uiteen.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    20

thanks son! alles ok trouwens? [img]/ubbthreads/images/graemlins/kiss.gif[/img]

zijn er ook zo H&M /ZARA/DIESEL-achtige winkels? want mijne vent is gene gemakkelijke zenne! [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

het wordt dus ofwel oostende-brugge (kuuroord-shoppen-zandsculptuur-eten) ofwel brasschaat-antwerpen (kuuroord-toeteren bij jean-marie-shoppen-eten). MOEILIJK!!! [img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    25

lekker eten kan je in de sint-amandstraat
    recht tegen over de lange muur heb je een gezellig tea-room bistro.
    lekker eten en niet duur de medaer of zoiets (let eigenlijk nooit op de naam van de zaak)
    en in plaats van de grote winkelstraten te bezoeken , heb je ook nog mooie winkels in de katelijnestraat en de langestraat.

en bezoek ook het gezellekwartier , da's vlakbij de molens en het guido gezellemuseum en het kantmuseum.
    allee veel te veel om op te noemen, en indien je nog vragen hebt laat het mij dan maar weten
    voor vraagjes over Brugge groot of klein moet je bij mij zijn.
    de Brugse zot is back in town

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    25

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    20

</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
    Ik vind het plezant wandelen in Brugge,maar echt shoppen [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] het ligt allemaal wat ver uiteen.

[/ QUOTE ]

mja da dacht ik al [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img] verdorie he! ik had nochtans graag naar da zandsculptuur-ding geweest! maja in antwerpen weet ik da mijne vent zijn ding ga vinden (en mss een ding voor mij ook [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] ) tis e mes da langs 2 kanten snijdt [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    20

oooh piewie draait het weer om! tis weer brugge da een snee voor heeft op antwerpen nu [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/kiss.gif[/img] dank u

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    25

alles voor mijn mooie stad he

ikke een bruggeling in hart en nieren [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    20

amai diene hobbits da ziet er leuk uit he!!!
    MAAR den diene van mij eet da ni [img]/ubbthreads/images/graemlins/mad.gif[/img] das toch een patat zenne! [img]/ubbthreads/images/graemlins/mad.gif[/img]

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten