Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Thailand

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    19

Thailand

We hebben besloten. We gaan met kerst naar Thailand.

We willen niet echt rondtrekken, maar wel excursies doen vanuit het hotel of de plaats waar we zitten.

Iemand die ons tips kan geven ivm de plaats, hotels,...?

Dank u!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    15

Re: Thailand

Wij zijn al 2x met Best tours naar Thailand geweest. De eerste keer was de rondreis, begonnen in Chang Mai en van daar uit uitstappen gemaakt, dan naar Bangkok en van daar uitstappen gedaan en dan eindigen met een paar dagen strandvakantie in Koh Samui. Wat wij het voordeel vonden aan Best tours, is dat er maar een paar uitstappen in de basisprijs zijn inbegrepen, de rest kun je op het moment zelf beslissen. Dus als je zin hebt om mee te gaan, moet je gewoon bijbetalen, ga je liever zelf op verkenning, dan heb je ook die mogelijkheid zonder dat je al betaald hebt.

We hadden dan ook een heel goeie gids die de mensen die niet mee op uitstap gingen tips gaf over waar ze goed konden gaan eten of welke markt de moeite was of waar je je goed kunt laten masseren.

Het is ondertussen wel al een paar jaar geleden, dus weet ik niet of alles nu nog steeds zo goed is als toen, maar ik zou het iedereen aanbevelen om het op die manier te doen.

Of je moet echt zelf willen rondtrekken, zoals mijn broer altijd doet, maar dat is blijkbaar niet jullie bedoeling.
    Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    9

Heb met Best Tours nog horen boffen, maar is dat niet sowieso een stúk duurder dan als je alles zelf regelt?
    Wij zijn een paar jaar geleden 3 weken naar ginder geweest, en hadden alles zelf geregeld (was zelfs niet zoveel werk eigenlijk), en dat was dus echt supergoedkoop hé. Alleen de vlucht kost wel iets, maar buiten dat hebben wij misschien 800€ of zo uitgegeven voor 3 weken (eten, slapen, transport, uitstappen, souvenirs, ...).
    - Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    15

De tweede keer dat we naar Thailand geweest zijn, hebben we ook vanalles opgezocht om alles zelf te regelen, maar omwille van de dure vlucht kwam het toen toch voordeliger uit via best tours. Misschien hebben zij vaste lagere tarieven voor vluchten of zo, maar toen was het toch echt wel goedkoper.
    Het verblijf ginder is uiteraard niet duur, net zoals het eten (alcohol dan weer wel), dus het is echt wel de vlucht die het kostenplaatje maakt.
    Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    8

Is je vlucht/hotel reeds geboekt?
    Wij gaan ook naar Thailand in de kerstvakantie en hebben de vlucht al in maart geboekt. Toen waren de prijzen al niet goedkoop en zelfs de zitjes beperkt.
    Wij hebben alles via connections geregeld. Een à la cart fomule voor ons 2kes. vervoer/hotels/uitstappen in begrepen maar wel nog ruimte voor ter plaatse iets te regelen.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    18

Ik heb ook thailand bezocht via Best tours, en was daar zeer tevreden over. Het was een rondreis via Bangkok, River Kwai en dan Phuket (17 dagen). De hotelkeuze van Best Tours was echt wel zeer goed vond ik...(maar namen ken ik niet meer)
    Tantekeeeuuu

Bladwijzers

Forum rechten