Wij zijn al 2x met Best tours naar Thailand geweest. De eerste keer was de rondreis, begonnen in Chang Mai en van daar uit uitstappen gemaakt, dan naar Bangkok en van daar uitstappen gedaan en dan eindigen met een paar dagen strandvakantie in Koh Samui. Wat wij het voordeel vonden aan Best tours, is dat er maar een paar uitstappen in de basisprijs zijn inbegrepen, de rest kun je op het moment zelf beslissen. Dus als je zin hebt om mee te gaan, moet je gewoon bijbetalen, ga je liever zelf op verkenning, dan heb je ook die mogelijkheid zonder dat je al betaald hebt.
We hadden dan ook een heel goeie gids die de mensen die niet mee op uitstap gingen tips gaf over waar ze goed konden gaan eten of welke markt de moeite was of waar je je goed kunt laten masseren.
Het is ondertussen wel al een paar jaar geleden, dus weet ik niet of alles nu nog steeds zo goed is als toen, maar ik zou het iedereen aanbevelen om het op die manier te doen.
Of je moet echt zelf willen rondtrekken, zoals mijn broer altijd doet, maar dat is blijkbaar niet jullie bedoeling.

LinkBack URL
Over linkBacks

Antwoord met Citaat

Bladwijzers