Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

India - paniek !!!!!

OK, ik moet (ja, echt moet) in januari 1 week op training in India en ik heb dus een megagrote allesoverheersende fobie voor slangen.
    En guess what, de meeting is in New Delhi, Bhirwadi (1 uur van Delhi) en Agra (waar we ook de Taj Mahal gaan bezoeken, wat wel cool is) en in die streek zitten dus megaveel slangen naar het schijnt.
    Ik heb een paar artikel over slangen in de stad, in hotel, onder bedden etc. gelezen en nu ben ik dus echt 'completely freaked out' !
    Aaah. help, wie was er al eens in Delhi ???

emka
    Guest

Re: India - paniek !!!!!

nog nooit in die streek geweest, maar misschien kan je voor je vertrek proberen om nog iets aan die angst te doen? Misschien eens bij een hobbykweker ofzo langs gaan zodat je een beetje gerustgesteld bent dat slangen helemaal niet zo eng zijn? Want aan de aanwezigheid van slangen ga je zelf niets kunnen doen vrees ik (buiten thuis blijven dan).

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    0

Ik vermoed dat dat in een "deftig" hotel wel goed mee zal vallen, geen enkele toerist vindt graag een slang onder zijn bed hoor, ik toch in ieder geval niet

Verder lijkt het voorstel van emka mij nog niet zo gek.
    [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]

I_Bella
    Guest

Wij zijn in India geweest (rondreis), in Delhi, Agra en op andere plaatsen maar ik heb daar geen enkele keer een slang gezien. En wij verbleven niet in luxe hotels.
    Ik zou mij geen zorgen maken over slangen.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

me neither
    das al wel lang lang geleden
    Music is a connection to a higher power.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    26

Bewaar geen eten op je kamer. Voedselresten lokken ongedierte en bijgevolg ook slangen. Als je er één ziet, blijf stokstijf staan op een afstand van minstens 1 meter en probeer als leek zeker geen slang te vangen...

Jammer genoeg leven er heel veel slangen ginds en zelfs op de gemenebestspelen zaten er slangen in het atletendorp...

I_Bella
    Guest

De enige beesten die ik regelmatige gezien heb zijn kakkerlakken.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

OK dan ... ik zal misschien gewoon proactief wat wegblijven van de bazaar omdat daar toch typsich van die snake charmers zitten.

Bedankt voor de suggestie van Emka, maar ik ben perfectly OK met die fobie en ik vind het helemaal ok om mijn vakantiebestemming te kiezen in functie van de slangenpopulatie. Ik vind het te creepy om zelfs nog maar te denken wat ik allemaal ga moeten doen om over die fobie te geraken, dus ik leef er liever mee in safe old Europe.

't Is alleen met dit soort van trips dat het wat vervelend is ....

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Legallybored
    Bedankt voor de suggestie van Emka, maar ik ben perfectly OK met die fobie en ik vind het helemaal ok om mijn vakantiebestemming te kiezen in functie van de slangenpopulatie. Ik vind het te creepy om zelfs nog maar te denken wat ik allemaal ga moeten doen om over die fobie te geraken, dus ik leef er liever mee in safe old Europe.

't Is alleen met dit soort van trips dat het wat vervelend is ....

Het is inderdaad niet iets waar je in het dagelijkse leven veel last van hebt kan ik mij voorstellen
    [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: I_Bella
    De enige beesten die ik regelmatige gezien heb zijn kakkerlakken.

Daar kan ik mee leven ... die vang ik nu ook al regelmatig in mijn appartement in Duitsland ...

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten