Euh, wat is het budget? Want een weekendje Brugge kan ook leuk zijnHeel de stad is cultureel erfgoed
![]()
Ik zou graag eens een weekendje weggaan met mijn ventje. Alleen zit ik zonder inspiratie, weet niet goed waar ik moet beginnen zoeken enz.
Wat zoek ik?
- een plekje waar iets te zien is, dingen te bezichtigen, dierenpark, gebouwen, museum, winkels,...
- ergens waar we met openbaar vervoer geraken (liefst geen TGV, al de rest kan wel)
- ergens waar ter plaatse het openbaar vervoer ook handig te gebruiken is en niet tè duur
- mag voor 3 nachten zijn
Wat willen we niet: Luxemburg/Ardennen/Brussel
Ik heb net al eens op verschillende websites van touroperators gekeken, maar er is zo'n groot aanbod dat ik het op den duur helemaal niet meer weet! Wat hulp van de FS'ertjes mag dus
Ervaring met vervoer mag je ook altijd meedelen.
Waar heb ik al voor gekeken: Denemarken (Kopenhagen), New York, Amsterdam en er zijn wel enkele goede promoties nu, dus qua prijs vallen die dingen nog mee momenteel.
Euh, wat is het budget? Want een weekendje Brugge kan ook leuk zijnHeel de stad is cultureel erfgoed
![]()
Et alors?
Nou, Denemarken dan maarIk kan niet wachten om terug te gaan. In Kopenhagen ben ik wel nog niet geweest. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Mag ik mee als het New York word?![]()
For a while, if you don't mind, let me be myself...
So I can shine, with my own light!
Als je maar 3 dagen gaat vind ik het niet de moeite om er helemaal voor naar New York te vliegen.
Ik denk eerder aan Barcelona, Lissabon, Reykjavik (het noorderlicht).
Euh, wat is het budget? Want een weekendje Brugge kan ook leuk zijnCitaat van: AergheynHeel de stad is cultureel erfgoed
![]()
ewel ik deel je menig volledig
Brugge veel cultuur en nu met de kerst massa's veel te doen
stadbussen gezellige winkeltjes
romantische wandelingen , kortom teveel om op te noemen
Je moet het gewoon zien en doen![]()
voor vraagjes over Brugge groot of klein moet je bij mij zijn.
de Brugse zot is back in town
Ik stem op Dublin! (ging normaal volgend weekend gaan, maar door misselijkheid heb 'k het moeten annulerener rust echt een vloek op onze tripjes! De laatste 4 die 'k heb geboekt heb 'k moeten annuleren
)
Budapest is mooi en verrassend!
En het is er niet zo duur qua logement en eten.
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Nederland is anders ook niet te versmaden. Zeeland met Domburg en Middelburg of Vlissingen. Maar ook de waddeneilanden met Texel als mogelijkheid.
Tokyo?
Tokyo?Citaat van: Tineke1984
Voor 3 dagen?
Da's 14 uur vliegen en een ticket kost minstens 600 euro per persoon.
Bladwijzers