Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 76 van de 76

Onderwerp: Vliegtuig met een baby van 11 maanden

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    Hallo Fnie,
    Mag ik weten hoe de reis in het vliegtuig verlopen is? Wij gaan in juni naar Kreta met het vliegtuig. Ons zoontje is nu ook 11 maanden.
    Wij zijn ook een beetje bang dat we hem geen 4u kunnen entertainen... Ook bang voor de reacties van onze medereizigers want als ik het hier zo lees, zijn er toch wel enkele gefrustreerden...
    Alvast bedankt voor de feedback!
    Groetjes

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mama van senne Bekijk berichten
    Hallo Fnie,
    Mag ik weten hoe de reis in het vliegtuig verlopen is? Wij gaan in juni naar Kreta met het vliegtuig. Ons zoontje is nu ook 11 maanden.
    Wij zijn ook een beetje bang dat we hem geen 4u kunnen entertainen... Ook bang voor de reacties van onze medereizigers want als ik het hier zo lees, zijn er toch wel enkele gefrustreerden...
    Alvast bedankt voor de feedback!
    Groetjes
    Blijkbaar word je al gefrustreerd genoemd als je geen zin hebt om vier uur naar een krijsende baby te luisteren
    Wel ik vind ouders die perse een baby willen meesleuren op een vliegtuig asociaal: dat kind heeft nog NIKS aan zo'n reis, dus is het enkel voor jullie IK-pleziertjes dat jullie die baby meesleuren. Wie is dan de egoïst?

Mijn ouders gingen nooit met het vliegtuig op vakantie zolang wij te klein waren. Die kozen een bestemming uit in functie van hun kinderen!

En oh ja: reken maar op flink wat vertraging op Kreta. Ik heb daar nog nooit een vliegtuig op tijd kunnen nemen: 't vlotste was 6 uren vast zitten op de luchthaven... Leuk he voor zo een klein kind???
    Laatst gewijzigd door whiskas; 02-04-12 om 20:06.
    WeronikaS. likes this.
    I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whiskas Bekijk berichten
    Blijkbaar word je al gefrustreerd genoemd als je geen zin hebt om vier uur naar een krijsende baby te luisteren
    Wel ik vind ouders die perse een baby willen meesleuren op een vliegtuig asociaal: dat kind heeft nog NIKS aan zo'n reis, dus is het enkel voor jullie IK-pleziertjes dat jullie die baby meesleuren. Wie is dan de egoïst?

Mijn ouders gingen nooit met het vliegtuig op vakantie zolang wij te klein waren. Die kozen een bestemming uit in functie van hun kinderen!

En oh ja: reken maar op flink wat vertraging op Kreta. Ik heb daar nog nooit een vliegtuig op tijd kunnen nemen: 't vlotste was 6 uren vast zitten op de luchthaven... Leuk he voor zo een klein kind???
    Wel Whiskas!! Onze zoon is heel flink geweest en heeft duidelijk genoten van de vliegreis en het hotel ter plaatse.
    Misschien was jij zelf wel zo'n "bandiet" dat je ouders niet met jou op reis durfden te gaan!!!
    En wat betreft de vertraging op Kreta: vergeet het maar! We waren zelfs in het heen en terug reizen, een dik kwartier vroeger!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Leeftijd
    18
    Reputatie Macht
    1
    Maar kalm he hier ... als jullie teksten werkten als lasers of geweren waren jullie beiden dood !
    whiskas likes this.
    It's pointless being a pretty package if you're just an empty box...

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mama van senne Bekijk berichten
    Wel Whiskas!! Onze zoon is heel flink geweest en heeft duidelijk genoten van de vliegreis en het hotel ter plaatse.
    Misschien was jij zelf wel zo'n "bandiet" dat je ouders niet met jou op reis durfden te gaan!!!
    En wat betreft de vertraging op Kreta: vergeet het maar! We waren zelfs in het heen en terug reizen, een dik kwartier vroeger!
    zoveel te beter, hij zal er later nog veel over kunnen vertellen dan
    Kyetje likes this.
    I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!

cat
    cat is offline.
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Apr 2004
    Reputatie Macht
    18
    Amai nog niet
    Wil je aandacht of een koekje?