Wij hadden aanvankelijk een verlengd weekend gereserveerd in april, maar de avond voor het vertrek telefoon gekregen met de melding dat er een stuk plafond in onze kamer naar beneden is gevallen met als gevolg dat we dat weekend daar niet zouden kunnen verblijven. Balen! Ter compensatie voor het ongemak mochten we dus op een ander moment reserveren (we hebben afgelopen weekend genomen) en verblijven in de suite. Een week voor het vertrek nog even zelf gebeld om toch zeker te zijn van de reservatie. Alles ok, de suite met jacuzzi was voor ons gereserveerd. Bij aankomst checken we in, er wordt niets meegedeeld. We komen aan in de kamer (geen suite): geen jacuzzi?! Terug naar de balie: oeps, de suite was reeds gereserveerd! Ok, kunnen we dan de manager even spreken? Onbereikbaar! Volgende ochtend pas de manager kunnen aanspreken. Zo onbeschoft zijn we nog nooit behandeld geweest: ze deed heel denigrerend (maakte een scène in de lobby!) en had helemaal geen oor voor onze klacht. Klantenservice beneden alle peil!!!