Ikke! Ik heb die winkel nog niet zo lang geleden 'ontdekt', maar vind hem echt geweldig. Leuke producten en heerlijke geurtjes! En (voor mij ook belangrijk) niet getest op dieren!
Wie gebruikt dit ook ?
Ik vind dit zalige produckten, en lekker ruiken mmmmmmmmm
hela hola sebiet no koffiekoeken for you he !
Ikke! Ik heb die winkel nog niet zo lang geleden 'ontdekt', maar vind hem echt geweldig. Leuke producten en heerlijke geurtjes! En (voor mij ook belangrijk) niet getest op dieren!
Ik ben er nog nooit binnen geweest. Na even googelen om een idee te krijgen van hun prijzen, kwam ik op hun webshop terecht!: http://www.ritualsshop.nl/
We're just two lost souls swimming in a fish bowl
Heb er pas een scrub gekocht en ben ook heel tevreden
wij hebben vanalles gekocht, douchescrub, zo'n pot hammam scrub, douche gel die mousse wordt, badolie (melk), bodylotion, zo'n geurende stokjes, thee om in het bad te doen, zo'n tabletten om in bad te doen,...
gevaarlijk voor mij om er binnen te gaan
hela hola sebiet no koffiekoeken for you he !
Ik ben heel tevreden van de handscrub. Zalig zachte handen!![]()
Atheism is a non-prophet organisation
Ik durf niet te gaan kijken: is dat een online shop?
Aiiiii, dat gaat me geld kosten![]()
Hier ook een "Rituals-fan". De Hammamlijn is idd supergoed. Zelfs mijn vriend is helemaal weg van de douchemousse :-).
De producten van de rode lijn ruiken ook heel lekker.
In onze kleerkast hangen ook zo'n geurzakjes.
Onlangs ook oogschaduw gekocht: houdt goed en kleurt toch niet te fel (precies wat ik nodig heb).
Heb onlangs de hammam scrub gekocht en het haarmasker It's a wrap.
Ben van beiden supercontent en vooral van het haarmasker..
m'n haar is nog nooit zo zacht geweest en vroeger moest ik het om de 2 dagen wassen en nu maar om de 4 dagen!!
Het blijft gewoon stralen!
Ah, bij mij wordt m'n haar net sneller vet als ik dat masker gebruik. Maar het is dan inderdaad zo lekker zachtEn het ruikt zo lekker!
Maar ik ben ook een fan, ik moet dringend nog es naar de winkel, m'n productjes zijn bijna op. Dat worden weer zware kosten![]()
Bladwijzers