Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 55
    op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    10

Re: Make-up borstels verschillende vraagjes

<span style="text-decoration: underline">Ik zal het gewoon kopiŽren hť </span>

when you see the combo of these 8 MAC BRUSHES: 150, 190, 194, 168, 275, 266, 239, 316 on eBay, they are most definitely going to be counterfeit. a lot of sellers somehow have tons of these sets and i mistakenly bought one and thankfully was refunded.

when looking at the pictures, pay attention to the ferrules.

authentic mac ferrules kind of fan out, and the brush tapers into them.

every single one of these brush sets on ebay have straight ferrules, and straight handles. they smell of chemicals, and some of them are plastic.

the lip brushes are rusty on the inside of the metal cover.

please do not purchase these sets from eBay! and spread the word!!!

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    10

That's more brushes than usually come in a MAC-released set, as well. Usually it is only about 5.

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    10

M∑A∑C also does not sell full sized brush sets any more. This is to stop folks splitting the sets up and trying to obtain a refund or exchange on the individual brushes.

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    10

New tip for identify fake Mac brush:

Authentic Mac brushes ALWAYS come in plastic sleeves WITH PRODUCT'S BARCODE PRINTED ON THE PLASTIC SLEEVE. The handle is heavy and sturdy, the bristle's texture is fine and held securely by the ferrules. The more you wash the softer it will get.

Fake Mac brushes come in plain plastic sleeves packing without barcodes printed on the plastic sleeve. The handle is made of bad quality wood, feels like you could bend it, and its got a horrible strong odour of paint and it smells like they just painted it. The bristle's texture is dull and does not hold very securely by the ferrules. All the bristles will fall off after just one wash...yuck...

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    10

De rest van de discussie gaat vooral over individuele gevallen en de vraag of hun aankoop fake was of niet.

Het is in elk geval de moeite waard om je lid te maken van het forum ! Heel veel toffe en leerrijke topics.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    21

Ik bump dit topic nog even ...

Ik heb vandaag eens tijd gemaakt om mijn borstels deftig te kuisen (komt er anders niet zo vaak van ...). Ik heb een speciaal product van Shu Uemura maar dat is nu bijna leeg en ik ga denk ik niet in Antwerpen geraken binnenkort, dus ...

Waarmee maken jullie je borstels schoon? Met een speciaal product of met gewone (baby)shampoo? De mijne zijn (als ze me niet in 't zak gezet hebben toch ) van natuurhaar, dus ik zou ze wel graag in goede staat houden ...
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Speciale producten zijn daarvoor niet echt nodig.
    Eens uitwassen met shampoo en goed uitspoelen.
    En ook eens uitwrijven op een watje in ether gedrenkt (dit laatste af en toe).
    Leve BelgiŽ !!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    21

En gebruik je dan eender welke shampoo?
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Jawel : ik gebruik daar elke shampoo voor die het dichtst bij staat.
    Wel neutrale shampoo, ik bedoel, ik ga niet de antihaarroosshampoo gebruiken die ik bij de apotheker koop, maar ik ga er ook niet speciaal babyshampoo voor kopen.
    Leve BelgiŽ !!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    21

Awel ja wij hebben hier anti roos shampoo en shampoo met henna erin ... straks slaan al mijn borstels rood uit . Misschien toch maar babyshampoo gaan kopen dan ...

Ik heb (om het over iets anders te hebben) hier al van meerdere mensen gelezen dat een Kabuki borstel zo goed is ... ik heb nu een grote poederborstel van natuurhaar, is daar dan zo veel verschil in?

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten